خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال انگلیس

پیروزی دشوار سیتیزن‌ها با 10 نفر برابر برنلی

شاگردان گواردیولا در حالی که در نیمه نخست فرناندینیو را به دلیل اخراج از دست دادند با نتیجه 2 بر یک از سد برنلی گذشتند.

به گزارش ایلنا، در این دیدار سیتی با اخراج فرناندینیو در نیمه اول، نزدیک به 60 دقیقه را با یک بازیکن کمتر بازی کرد اما در نهایت آنها توانستند به سه امتیاز این دیدار دست پیدا کنند.

برتری میزبان ادامه پیدا کرد و توره در دقیقه 19 با یک ضربه فنی دروازه حریف را به خطر انداخت اما این بار هم هیتون دروازه تیمش را نجات داد.

در حالی که بازیکنان سیتی به دنبال رسیدن به دروازه حریف بودند، یک تکل خطرناک و بی مورد از فرناندینیو در میانه زمین روی گوموندسون، کارت قرمز را برای او به همراه داشت و به این ترتیب، میزبان 10 نفره شد.

بعد از این اتفاق بازی متعادل‌تر شد و بازیکنان برنلی هم تا اندازه‌ای پیش کشیدند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

سیتی نیمه دوم را با دو تعویض آغاز کرد و با ورود آگوئرو و داوید سیلوا به جای ایهیناچو و خسوس ناواس، حملات این تیم از سر گرفته شد. اما دفاع منسجم مدافعان برنلی، مانع از رسیدن این تیم به گل می شد تا اینکه در دقیقه 57، گائل کلیشی قفل دروازه حریف را باز کرد.

روی یک ارسال به دروازه برنلی، توپ برگشتی روی خط محوطه جریمه به کلیشی رسید و او هم بعد از فریب دادن مدافع حریف، با ضربه‌ای دقیق، کار را تمام کرد.

بعد از این گل، بازیکنان برنلی برای زدن گل تساوی پیش کشیدند اما این سیتی بود که خیلی زود به گل دوم رسید. روی یک ضدحمله، ابتدا استرلینگ با دروازه بان حریف تک به تک شد اما بعد از اینکه او تعادلش را از دست داد، آگوئرو با ضربه ای تماشایی از زاویه بسته، کار را تمام کرد.

با دریافت گل دوم، بازیکنان برنلی بر شدت حملات شان برای زدن گل دوم اضافه کردند و سرانجام روی یک ضربه کرنر، اختلاف را به حداقل رساندند. روی ضربه کرنر و در شلوغی مقابل دروازه سیتی بود که بنجامین می توانست دروازه براوو را باز کند.

برنلی که نمی‌خواست در مقابل تیم 10 نفره سیتی مغلوب شود، در دقایق باقی مانده فشار زیادی روی دروازه میزبان وارد کرد اما مقاومت مدافعان سیتی و کلودیو براوو، اجازه نداد دروازه این تیم برای بار دوم باز شود و بازی با برتری 2-1 سیتی به پایان رسید.

کد خبر : ۴۴۴۱۶۵