خبرگزاری کار ایران

گواردیولا: فعلا به بازنشستگی فکر نمی کنم

سرمربی منچسترسیتی که در مصاحبه ی اخیر گفته بود سال های پایانی مربیگری خود را سپری می کند، گفت: من 45 ساله ام و قصد ندارم در دو سه سال آینده بازنشسته شوم.

به گزارش ایلنا، گواردیولا که هدایت منچستر سیتی را برعهده دارد نتایج قابل قبولی را در نیم فصل اول لیگ برتر انگلیس کسب نکرده است. انتقادات زیادی از پپ باتوجه به جایگاه سیتیزن ها در جدول رده بندی انگلیس می شود. 

گواردیولا که گفته بود به زودی از مربیگری خداحافظی خواهد کرد، در مصاحبه امروز خود اعلام کرد: من 45 ساله ام و قصد ندارم در دو سه سال آینده بازنشسته شوم. من عاشق کارم هستم و در بهترین باشگاه و به خصوص در بهترین کشور برای این منظور حضور دارم.

وی ادامه داد: البته قرار هم نیست تا 60 سالگی مربیگری کنم. در چنان سنی من چیز دیگری برای زندگی خودم می خواهم. تاکید می کنم که من فعلا به بازنشستگی فکر نمی کنم و تمرکزم روی موفقیت با سیتی است.

گواردیولا در مورد بازیکنان سیتی گفت: این بازیکنان لایق حمایت بیش‌تری هستند. سعی می‌کنیم سطح بازی خودمان را بهبود بخشیم اما به دلگرمی بیش‌تری نیاز داریم و شخصا حمایت افزون‌تری را خواستارم. یک رقابت دشوار را بردیم و جدال‌های سنگین‌تری در جام حذفی انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا پیش‌رو داریم.

کد خبر : ۴۴۵۰۹۷