خبرگزاری کار ایران

مورینیو: رونی به روزهای بهتری می‌رسد

سرمربی پرتغالی پس از پیروزی 4-0 تیمش برابر ردینگ و راهیابی به دور بعد FA CUP، به تمجید از وین رونی پرداخت که توانست به رکورد گلزنی بابی چارلتون برسد.

به گزارش ایلنا، وین رونی توانست اولین گل شیاطین سرخ را وارد دروازه ردینگ کند تا به دویست و چهل و نهمین گل خود در 543 بازی برای یونایتد دست یابد. او حالا به طور مشترک با چارلتون، بهترین گلزن تاریخ باشگاه منچستریونایتد است.

مورینیو در پایان بازی به BT SPORTS گفت: یک روز بهتر و خاص‌تر از این برای رونی در پیش است. رونی امشب عالی بود و به رکورد بابی چارلتون رسید؛ اما من از او گل‌های بیشتری می‌خواهم تا به تنهایی رکورددار شود.

وی ادامه داد: او یک پسر فوق العاده در تیم است و همه از او می‌خواهیم که به این مهم دست یابد. در اختیار داشتن رکورد گلزنی باشگاهی مثل یونایتد بسیار باشکوه است. برای خود رونی هم خوشحالم و این برای او یک افتخار بزرگ است.

سرمربی منچستریونایتد در پایان اظهار کرد:‌ امروز خوب بازی کردیم البته نه به اندازه چند بازی‌ اخیر که موفق به کسب پیروزی نشدیم. همه چیز روی همان چند نتیجه بد بنا شد. این برد برای ما بسیار مهم بود به خصوص برای ایجاد همدلی و ساختن یک تیم قدرتمند.

کد خبر : ۴۴۵۷۵۵