خبرگزاری کار ایران

سلطانی‌فر: وزارت ورزش از برنامه عملیاتی فدراسیون دوومیدانی حمایت می‌کند

وزیر ورزش و جوانان در نشست شورای معاونان وزارت ورزش و جوانان درباره فعالیت‌های فدراسیون دوومیدانی

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، مسعود سلطانى‌فر در یکصد و شانزدهین  جلسه شوراى معاونان وزارت ورزش و جوانان اظهار داشت: خیرین ورزشى یار افراد ارزشمند و دلسوز کشور هستند که با حمایت و پشتیبانى از جوانان و نوجوانان و ورزشکاران مصداق بارز اقدام و عمل هستند.

وی افزود: هیچ لذتى بالاتر از این نیست که شاهد تکمیل پروژه‌هاى نیمه‌تمام با همت و یارى خیرین ورزشى‌یار باشیم و هزاران نوجوان و جوان از این اماکن براى سلامت و توسعه ورزش همگانى و قهرمانى بهره‌مند شوند.

در این نشست مناف هاشمى گزارشى از فعالیت‌هاى وزارتخانه در خصوص حضور و مشارکت خیرین ورزشى یار در تکمیل پروژه‌هاى نیمه تمام ارائه کرد.

به گفته معاون پشتیبانى وزارت ورزش و جوانان در زمینه جلب مشارکت و کمک خیرین ورزشى‌یار استان‌هاى فارس، اصفهان، آذربایجان شرقى، هرمزگان، کرمان و یزد در رده اول تا ششم کشور قرار دارند.

سلطانی‌فر همچنین در این نشست درباره فعالیت‌هاى فدراسیون دوومیدانى گفت: همزمان با خیز وزارتخانه براى توسعه مدال‌آورى در رشته‌هاى پایه و پرمدال، نگاه اعتبارى وزارت ورزش هم به این فدراسیون‌ها تغییر مى‌کند.

وزیر ورزش و جوانان عنوان کرد: فدراسیون دوومیدانى باید براى این راهبرد ما، برنامه عملیاتى بیاورد و قطعاً وزارتخانه بعد از بررسى‌هاى فنى و لازم حمایت بیشترى از این رشته پر مدال خواهد کرد.

وی از کیهانى، رئیس فدراسیون دوومیدانى خواست برنامه‌اى بلند مدت براى دانش‌افزایى مربیان ابرانى با به‌کارگیرى مربیان با کیفیت و سرشناس بین‌المللى داشته باشد.

سلطانی‌فر تصریح کرد: در بازی‌هاى آسیایى جاکارتا از دوومیدانى ایران توقع مدال‌آورى در سطح خوبى داریم.

در نشست شوراى معاونان وزارت ورزش و جوانان، مجید کیهانى گزارشى از فعالیت‌ها و برنامه‌هاى فدراسیون دوومیدانى ارائه کرد.

کد خبر : ۴۴۵۷۶۷