خبرگزاری کار ایران

واکنش جالب برانکو نسبت به استعفای کی‌روش!

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که سرمربیگری در تیم ملی فوتبال همیشه با چالش‌های زیادی روبه‌رو است و سختی‌های کار در تیم ملی همچنان وجود دارد.

به‌ گزارش ایلنا، برانکو ایوانکوویچ درخصوص این که سرمبیگری در تیم ملی با چه چالش‌های روبه‌رو است، گفت‌: همیشه کار سرمربی تیم‌ ‌ملی سخت است. نمی‌شود گفت‌ که اکنون کار کی‌روش سخت‌تر است یا زمانی که من سرمربی تیم‌ ‌ملی بودم. بعد از من قلعه‌نویی آمد، بعد از آن علی دایی و سپس کی‌روش و همچنان فشار و سختی کار وجود داشت.

وی در ادامه اظهار داشت: آن زمان دو نوع بازیکن داشتیم. یک دسته فوق ستاره‌ها مثل دایی، کریمی، باقری، هاشمیان، عزیزی، رحمان رضایی و ... که برخی از آنها در اروپا بازی می‌کردند. همین طور بازیکنانی بودند که در داخل کشور بازی می‌کردند که باید در بین آنها وحدت ایجاد می‌کردیم. اکنون در تیم ملی بیشتر بازیکنان در لیگ برتر بازی می‌کنند و تشکیل وحدت در بین آنها راحت‌تر شده است.

سرمربی پرسپولیس درمورد نگرانی هواداران پرسپولیس از اتفاق‌های پیش آمده پیرامون اردوی تیم ملی، گفت‌: در این باره سوالی نپرسید. مسئولان باشگاه گفته‌اند که در این باره صحبتی نکنم.

برانکو در پایان گفت: من با همکارانم به ایران آمدم تا دانش و تجربه‌ام را به بازیکنان انتقال دهم. علاوه بر بخش تخصصی سعی می‌کنیم در بخش ساختاری هم کمک کنیم. ما کار را ادامه‌ می‌دهیم که روز به روز بازیکنان را بهتر کنیم که در کنار سطح ملی، پرسپولیس در سطح بین‌المللی هم نتایج خوبی را کسب کند. هدف نهایی ما قهرمانی آسیا است.

کد خبر : ۴۴۵۸۱۷