خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر فوتبال

ماشین‌سازی 3-3 سایپا؛ پایان پرگل نیم فصل اول

آخرین دیدار از دور رفت دیدارهای لیگ برتر شانزدهم فوتبال، با تساوی پرگل ماشین‌سازی و سایپا به پایان رسید.

به گزارش ایلنا،  تیم‌های ماشین‌سازی تبریز و سایپا از ساعت 14 امروز در ورزشگاه اختصاصی تراکتورسازی به مصاف هم رفتند تا نیم‌فصل نخست لیگ برتر فوتبال با برگزاری این دیدار پروند‌ه‌اش بسته شود.

ماشین سازان که در این بازی دو بار از حریف خود پیش افتادند، در نهایت نتوانستند از برتری خود استفاده کنند، تیم مهمان پس از پیش افتادن از حریف خود وقتی بازی را مساوی دید بازهم تلاش خود را برای برتری به کار بست و از حریف خود نیز پیش افتاد اما در نهایت نتوانست از این برتری استفاده کند تا بازی باقی مانده از نیم فصل اول لیگ شانزدهم با تساوی به پایان برسد.

امین قاسمی‌نژاد در دقایق 12 و 29 و پیام صادقیان در دقیقه 62 برای ماشین‌سازان و رضا جعفری در دقیقه 51، غلامرضا رضایی در دقیقه 53 و ایوب کلانتری در دقیقه 71 از روی نقطه پنالتی برای نارنجی‌پوشان گلزنی کردند.

در این دیدار برای ماشین سازی، مانوئل فرناندز، حبیب گردانی، سعید مهدی پور، ادسون هنریکو، سجاد رهبر ، بهمن کامل، کاخا، سعید مهری، امین قاسمی نژاد، احمد امیر کامدار(50 علی دیندار(70 شهاب زاهدی)، پیام صادقیان به میدان رفتند.

همچنین برای سایپا نیز حامد فلاح زاده، جونیور، روزبه شاه علیدوست(65 محمدرضا سلیمانی)، علی زینالی(63 علی قلی زاده)، سعید لطفی، سجاد مشکل پور، علیرضا علیزاده، امید خالدی، رضا جعفری، ایوب کلانتری(78 حامد شیری) و غلامرضا رضایی در ترکیب قرار گرفتند.

کد خبر : ۴۴۶۰۱۹