خبرگزاری کار ایران

گزارش تمرین استقلال

بازگشت غفوری به تمرینات گروهی/ رضایی بازهم غایب بود

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال تهران از ساعت 15 امروز در کمپ این باشگاه با حضور ملی پوشان حاضر در اردوی دبی برگژزار شد.

به گزارش ایلنا، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار مقابل نفت‌تهران از ساعت 15 امروز در زمین کمپ باشگاه برگزار شد.

مهمترین نکته تمرین امروز بازگشت وریا غفوری به تمرین گروهی بود. وریا که پیش از بازی با فولاد مصدوم شده بود در این مدت کارش را در کلینیک تیم ملی پیگیری کرد و بعد از اردوی این تیم به تمرینات استقلال اضافه شد.

نکته جالب این بود که امروز وریا غفوری به طور کامل در تمرین حضور داشت و حتی در تمرین درون تیمی هم به صورت کامل در پست دفاع راست بازی کرد.

کاوه رضایی که از باشگاه استقلال درخواست رضایتنامه کرده، امروز هم به دلیل انجام فیزیوتراپی در تمرین غایب بود تا حضور او در بازی با نفت در هفته شانزدهم لیگ برتر در هاله‌ای از ابهام قرار داشته باشد. 

بختیار رحمانی امروز بدون هیچ مشکلی در کنار سایر بازیکنان تمرینات گروهی را پشت سر گذاشت و البته پیش از شروع تمرین چند دقیقه‌ای با علیرضا منصوریان صحبت کرد. 

وریا غفوری و امید ابراهیمی دو بازیکنی بودند که بعد از پایان اردوی تیم ملی برای اولین بار در تمرین استقلال حاضر شدند و علیرضا منصوریان برخورد بسیار گرمی با آنها داشت. 

فرشید باقری که گفته می‌شود می‌خواهد از استقلال جدا شود، امروز در بخش ابتدایی تمرین حضور داشت اما در هنگامی که بازیکنان به فوتبال درون تیمی مشغول بودند تمرین را ترک کرد و به رختکن رفت. 

بازیکنان استقلال بعد از گرم کردن بدن‌هایشان و انجام پاس‌های ترکیبی در یک نیمه زمین فوتبال تحت فشار بازی کردند که حضور روزبه چشمی در این بازی می‌تواند بهترین خبر برای علیرضا منصوریان باشد. 

در جریان فوتبال درونی تیمی بختیار رحمانی با شوت زیبا و از راه دور دروازه حریف را باز کرد که این موضوع باعث شد هواداران حاضر در کمپ حجازی و البته اعضای کادرفنی به شدت او را تشویق کنند.

در پایان تمرین امروز هرائر مگویان مصدوم شد و نتوانست به تمرین ادامه بدهد هرچند که به نظر نمی‌رسد مصدومیت او چندان جدی باشد.

تیم فوتبال استقلال روز پنجشنبه در هفته شانزدهم لیگ برتر به مصاف نفت تهران خواهد رفت.

در پایان تمرین استیون جونز، مربی بدنساز ناراضی استقلال جلسه‌‌ا‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ی با علیرضا منصوریان برگزار کرد تا شاید مشکلات او حل شود و تمرینات را زیر نظر بگیرد.

کد خبر : ۴۴۶۰۲۷