خبرگزاری کار ایران

بارسلونا 1 ــ 1 ویارئال/ مسی ناجی کاتالان‌ها در دقیقه 90

بارسلونا در دیداری از هفته هفدهم لالیگا مقابل ویارئال به تساوی 1-1 رضایت داد تا فرصت صعود به رتبه دوم جدول را از دست بدهد.

به گزارش ایلنا، آخرین بازی شب سوم هفته هفدهم لیگ دسته اول اسپانیا (لالیگا) با تساوی دیرهنگام یک بریک بارسلونا در زمین ویارئال به پایان رسید.

در این دیدار شاگردان لوئیس انریکه تا ثانیه‌های پایانی بازی را به حریف واگذار کرده بودند اما ضربه کاشته لیونل مسی، این تیم را از شکست نجات داد.

بازی با حملات ویارئال آغاز شد اما بازیکنان بارسا خیلی زود ابتکار عمل را در دست گرفتند و شوت اینیستا در دقیقه 3، اولین موقعیت جدی آبی و اناری‌ها را ایجاد کرد اما واکنش آسنخو، دروازه میزبان را بسته نگه داشت.

روند بازی با حملات بارسا و ضدحملات خطرناک بازیکنان ویارئال پاسخ داده می‌شد؛ البته در مجموع این آبی و اناری‌ها بودند که موقعیت‌های بیشتری برای گلزنی داشتند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند و نیمه اول بدون گل به پایان رسید.

نیمه دوم هم با حملات بارسا آغاز شد اما این ویارئال بود که روی ضدحمله، در دقیقه 49 به گل رسید. روی همکاری سوریانو و پاتو و پاس عالی مهاجم برزیلی برای سانسونه، این ستاره ایتالیایی با ضربه‌ای دقیق، دروازه تراشتگن را باز کرد.

در حالی که دفاع فشرده بازیکنان ویارئال، کار را برای بازیکنان بارسا دشوار کرده بود، مسی می‌توانست در دقیقه 74 دروازه آسنخو را باز کند اما ضربه او به تیر دروازه برخورد کرد.

در دقایق پایانی فشار حملات بارسا شدت گرفت و سرانجام در دقیقه 90 بود که بارسا به گل تساوی رسید. روی یک ضربه ایستگاهی، مسی با یک ضربه تماشایی، توپ را به گوشه دروازه حریف فرستاد.

در ثانیه‌های پایانی بازی بازیکنان بارسا تلاش زیادی برای زدن گل تساوی انجام دادند اما حتی 10 نفره شده ویارئال هم تغییری در نتیجه ایجاد نکرد و بازی با تساوی 1-1 به پایان رسید.

کد خبر : ۴۴۶۲۲۱