خبرگزاری کار ایران

افتخاری:‌ امشب درباره لیست خروجی تصمیم می‌گیریم/ مدیر عامل استقلال را 5 وزیر انتخاب می‌کنند نه 5 هوادار!

مدیرعامل باشگاه استقلال، در خصوص تجمع هواداران در جلوی باشگاه استقلال و نقل و انتقالات در نیم فصل اظهاراتی را بیان کرد.

به گزارش ایلنا، سیدرضا افتخاری در صحبت‌هایش در رابطه با شرایط کنونی آبی‌ها به اظهارنظر پرداخت.

سروش را نمی‌توانستیم به زور بیاوریم

بازیکنانی که آقای منصوریان معرفی کردند هم تماس گرفتیم و هم جلسه گذاشتیم ولی باشگاه‌هایشان به آنها رضایتنامه ندادند. سروش رفیعی قراردادش تمام شده بود و خودش گفته بود که می‌خواهم به پرسپولیس بروم. من در مورد رفیعی با قلعه‌نویی صحبت کردم ایشان گفتند او می‌خواهد به پرسپولیس برود و ما به زور نمی‌توانستیم او را بیاوریم. 

رضایتنامه زهیوی را ندادند

درباره زهیوی هم باید بگویم که دو ساعت با او جلسه گذاشتم و او صورت ما را ماچ کرد و گفت به استقلال می‌آید ولی رضایتنامه‌اش را استقلال خوزستان نداد. آنها به وی گفتند فقط می‌توانی به تیم‌های خارج بروی. زهیوی کارش تمام شده بود اما در نهایت نشد. 

شهباززاده هنوز جواب قطعی نداده است

شهباززاده هم با من جلسه گذاشت و صحبت کرد و گفت به ترکیه می‌روم و شرایطم را بررسی می‌کنم. او گفت دوست دارم به استقلال بیایم و هنوز جواب قطعی به ما نداده است که آیا می‌تواند رضایتنامه‌اش را بگیرد یا نه.

درباره آندو با کاظمی صحبت کردم

من هم با آندو صحبت کردم و هم با فرهاد کاظمی و آنها می‌خواهند از ما بازیکن بگیرند. حالا قرار شده آنها لیست بازیکن موردنظرش را بدهند تا ما تصمیم‌گیری کنیم. مسئولین ماشین سازی به ما قول داده‌اند تا به ما کمک کنند.

امشب درباره لیست خروجی تصمیم می‌گیریم

ما امشب با آقای منصوریان قرار داریم تا در مورد بازیکنان خروجی تصمیم گیری کنیم. باید لیست خود را ببندیم و به ای اف سی اعلام کنیم. باید امشب نام آنها را معرفی کنیم چون تا آخر این هفته فرصت داریم. 

مطمئن باشید استقلال مدعی می‌شود

من از ابتدای شروع لیگ در استقلال نبودم و در آن زمان، تیم، امتیازهای بدی را از دست داد اما از زمانی که ما آمدیم تنها یک باخت داشتیم. نمی‌توانیم بگوییم نتایج تیم ما بد بوده است. من فکر می‌کنم عملکرد ما خوب بوده است. قبول کنیم وقتی بازیکنان کلیدی ما مصدوم شدند به تیم ما لطمه خورد. اگر همه بازیکنان ما برگردند مطمئن باشید مدعی خواهیم شد. شما دیدید در بازی با سپاهان بازیکنان ما بودند و ما عالی کار کردیم ولی بازی ها تعطیل شد و این روند ادامه پیدا نکرد. مطمئنا در بازی های برگشت شرایط عوض می شود.

پول استیو جونز تا آخر هفته پرداخت می‌شود

ایشان به خاطر مشکلات مالی باشگاه دلخور هستند. این موضوع به خاطر یک میلیاردی بود که وزارت دارایی از ما گرفت که با آن پول مشکلات ایشان حل می شد که نتوانستیم بدهیم. پول استیون جونز تا آخر هفته پرداخت می‌شود. 

هواداران من را به استقلال نیاورده‌اند

آنها من را نیاورده‌اند که بخواهند من را برکنار کنند، اگر دو نفر جلوی باشگاه آمدند دلیلش این نیست که بقیه درخواست برکناری من را می‌کنند. مطمئن باشید آن کسی که مدنظر استقلال است برنخواهد گشت و اگر من هم بروم یکی عین من می‌آید. دستگاه‌های قضایی دارند این موضوع را بررسی می‌کنند تا ببینند پشت پرده این تجمع‌ها چه کسانی هستند. استقلال باشگاه دولتی است و باشگاه‌های دولتی را 5 وزیر و مدیرعاملش انتخاب می‌کنند نه 5 هوادار. من نگران این مسائل نیستم و از هواداران می‌خواهم بازیچه افرادی که منافعشان به خطر افتاده قرار نگیرند. باشگاه استقلال در حال پاکسازی است و بعد از این جایی برای افراد ناسالم نخواهد بود. 

کد خبر : ۴۴۶۵۴۱