خبرگزاری کار ایران

دیدار سپیدرود – فجرسپاسی به صورت رسمی لغو شد

مسابقه دو تیم سپیدرود رشت با فجر شهید سپاسی شیراز در چارچوب هفته نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال ایران به صورت رسمی لغو و به تاریخ نامشخصی موکول گردید.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی باشگاه سپیدرود، پس از انتشار شایعه لغو مسابقه در فضای مجازی و تعطیلی سازمان لیگ در روز سه شنبه، منابع رسمی جهت تایید این خبر وجود نداشت که با پیگری باشگاه سپیدرود و حضور شهرام حمیدی، مدیر اجرایی باشگاه در سازمان لیگ، این خبر به صورت رسمی از سوی مسئولان برگزاری سازمان لیگ تایید شد.

ظاهرا دلیل لغو مسابقه دو تیم حضور تیم فجر در مسابقات ارتش‌های جهان و تداخل پرواز خارجی این تیم با بازگشت فجر از رشت به شیراز عنوان شده است!

این اتفاق در حالی روی داد که تاریخ برگزاری این مسابقه یکبار از سوی سازمان لیگ تغییر و از روز جمعه به پنجشنبه منتقل شده بود.

سازمان لیگ فوتبال ایران هنوز تاریخی را برای برگزاری این مسابقه اعلام نکرده است و با توجه به تراکم بازی‌های دور برگشت مطمئنا کار را برای برگزاری این مسابقه برای دو تیم دشوار خواهد کرد.

این دیدار یک بار از روز جمعه ۲۴ دی به روز پنج شنبه ۲۳ دی موکول شد اما در نهایت سازمان لیگ برتر این مسابقه را به دلیل سفر تیم فجر سپاسی به عمان به منظور حضور در مسابقات جام ارتش‌های جهان لغو کرد.

فریبزر محمودزاده، رئیس برگزاری بازی‌های لیگ یک نیز این خبر را تایید کرد و گفت رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور پیگیری می‌شود و خبر تعطیلی این بازی‌ها به بهانه حضور فجر سپاسی در عمان صحت ندارد.

کد خبر : ۴۴۶۹۷۲