خبرگزاری کار ایران

سیمئونه: شکست مقابل لاس پالماس نکات مثبتی داشت

سرمربی اتلتیکو مادرید مدعی شد که صعود اتلتیکو به یک هشتم نهایی کوپا دل ری، مهم تر از شکست آنها در دیدار برگشت مقابل لاس پالماس بوده است.

به گزارش ایلنا، اتلتیکو مادرید شب گذشته با نتیجه 3-2 مقابل لاس پالماس در چارچوب رقابت‌های جام حذفی فوتبال اسپانیا شکست خورد ولی در مجموع با برتری 4-3 به فینال صعود کرد. آنتوان گریزمان و آنخل کورئا در نیمه دوم تیمشان را پیش انداختند ولی دو گل در دقایق پایانی دریافت کردند و در نهایت 3-2 شکست خوردند ولی برتری 2-0 در زمین لاس پالماس باعث شد تا در نهایت اتلتیکو با برتری 4-3 به فینال صعود کند.

وی پس از پایان بازی گفت: باختن هرگز اتفاق جالبی نیست اما بعد مثبت صعودمان به یک چهارم نهایی از وجه منفی این شکست بزرگتر است. عملکردمان در پنج دقیقه آخر این بازی خوب نبود با این حال نکات مثبت زیادی در این بازی وجود داشت که می‌توانیم روی آنها تمرکز کنیم.

سیمئونه درخصوص عملکرد شاگردانش در این دیدار اظهار داشت: وقتی گریزمان گل می‌زند، به نظر می‌رسد بهتر بازی می‌کند ولی بعضی بازی‌ها هستند که او با وجود عدم گلزنی بهتر بازی می‌کند. با این حال بهتر است که او گل بزند. فکر می‌کنم این یک نمایش کامل از سوی تمام تیم بود. کورئا دائم به حرکت کردن ادامه می‌داد، موقعیت می‌ساخت و به سمت گل حرکت می‌کرد.

کد خبر : ۴۴۷۰۰۲