خبرگزاری کار ایران

حسن زمانی در گفت‌وگو با ایلنا:

باشگاه نفت نمی‌تواند هواداران استقلال را به ورزشگاه راه ندهد/ آمدن آندو تقریباً قطعی شده است

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال گفت: شرایط استقلال در حال حاضر بسیار خوب است و فکر می‌کنم در صورتی که بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم، در نیم فصل دوم استقلال به جایگاه واقعی خود در جدول لیگ خواهد رسید.

باتوجه به محرومیت باشگاه استقلال از حضور تماشاگران خود در اولین بازی خانگی در دور برگشت لیگ برتر و میزبانی تیم نفت در بازی فردا مقابل استقلال در هفته شانزدهم، حسین شهریاری، سرپرست باشگاه نفت در تازه‌ترین صحبت‌های خود اعلام کرده است این باشگاه قصد دارد درب‌های ورزشگاه تختی را به روی هوادران استقلال ببندد و اجازه ورود هواداران استقلال به ورزشگاه را نخواهد داد.

حسن زمانی، عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در واکنش به این مساله گفت: باشگاه نفت نه اجازاه انجام چنین کاری را دارد و نه اصلاً می‌تواند این تصمیم را بگیرد.

او افزود: این کار یک توهین بزرگ به هواداران استقلال و تمام فوتبال ایران است. من به شخصه بعید می‌دانم که مدیران باشگاه نفت این کار را انجام بدهند. هرچند که قطعاً فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هم اجازه این کار را به آنها نخواهند داد.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در مورد بازی فردای این تیم مقابل نفت و همچنین شرایط آبی‌پوشان در آستانه این بازی اظهار داشت: دیدار فردا قطعاً یک بازی خیلی خوب و جذاب خواهد شد. شرایط استقلال در حال حاضر بسیار خوب است و فکر می‌کنم در صورتی که بتوانیم همین روند را ادامه بدهیم، در نیم فصل دوم استقلال به جایگاه واقعی خود در جدول لیگ خواهد رسید.

حسن زمانی در پایان در رابطه به آخرین وضعیت آندارنیک تیموریان برای پیوستن به استقلال نیز گفت: تا جایی که من در جریان هستم تیموریان با باشگاه ماشین‌سازی برای صدور رضایتنامه خود به توافق رسیده است و هر زمان که رضایتنامه او صادر شود برای انجام مذاکرات نهایی و پیوستن به استقلال به تهران خواهد آمد. کار پیوستن تیموریان به استقلال تقریباً تمام شده است و هواداران باید منتظر شنیدن خبرهای خوب باشند.

 

کد خبر : ۴۴۷۰۰۴