خبرگزاری کار ایران

کمالوند در نشست خبری حاضر نشد

مربی گسترش فولاد: می‌خواهیم پیکان را شکست بدهیم

مربی تیم فوتبال گسترش فولاد تبریز گفت: برای پیروزی مقابل پیکان به تهران آمده‌ایم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، شاهین صمدیان در ابتدای صحبت‌هایش گفت:  با عرض تسلیت به خاطر این روزهای غمبار در مورد بازی باید بگویم با توجه به شرایطی که تیم ما در روزهای پایانی نیم‌فصل اول لیگ داشت ما برای گرفتن سه امتیاز به تهران آمده‌ایم تا با دست پر از میدان خارج شویم. پیروزی آخر ما در مقابل تیم نفت آبادان باعث شده که فاصله تیم‌ها در جدول لیگ از نظر امتیازی بسیار کم است و ما تلاش می کنیم که پیروز شویم. تیم ما به هماهنگی کامل هم رسیده است و انتظار ما هم فقط پیروزی است و هم کادر فنی و هم بازیکنان به دنبال این هدف هستیم. 

وی در مورد اینکه آیا تعطیلات لیگ به تیم گسترش فولاد کمک کرده یا نه، افزود: با توجه به سرمای تبریز و قبل از بازی با ذوب‌آهن در جام حذفی ما به درستی تمرین نکردیم اما بعد از بازی در لیگ برتر اردوی خوبی را در تهران تشکیل دادیم که برای ما سازنده بود. ما دو یار جدید گرفتیم و در این 9 روز به هماهنگی نسبی خوبی رسیدیم و امیدوارم اهالی فوتبال فردا ببینند که این تعطیلات به نفع ما بوده است. 
صمدیان در مورد بازیکنان جدیدی که گرفته‌اند، اظهار داشت: دو بازیکن از ما جدا شدند اما با توجه به نیازی که داریم سه بازیکن جذب کردیم که در نیم‌فصل دوم می‌توانند تأثیرگذار باشند. باید بگویم محمد نصرتی از ماشین‌سازی، محمدرضا خرسندنیا از پدیده و محمد اوسانی را در خط حمله به تیم اضافه کردیم.
مربی تیم گسترش فولاد درباره جایگاه احتمالی این تیم در نیم‌فصل دوم لیگ برتر،‌افزود: ما امیدوار هستیم که با توجه به بازیکنانی که گرفته‌ایم ایرادات‌مان که در چند بازی به ما لطمه زد را برطرف کنیم. ما چند برد پیاپی خوب به دست آوردیم و در نیم‌فصل دوم حرف‌های زیادی برای گفتن خواهیم داشت. شرایط در جدول به گونه‌ای است که با تیم‌های اول جدول فاصله نداریم و آینده روشنی در انتظار ماست و حتی می‌توانیم به کسب سهمیه بپردازیم. 
همچنین گفتنی است اکبرزاده مدیر روابط عمومی باشگاه گسترش فولاد دلیل غیبت فراز کمالوند در این نشست خبری را حضور او در کلاس‌های پیشرفته مربیگری عنوان کرد.

کد خبر : ۴۴۷۰۵۸