خبرگزاری کار ایران

جام اتحادیه انگلیس

شکست لیورپول مقابل ساوتهمپتون

لیورپول در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس مقابل ساوتهمپتون با نتیجه 1-0 مغلوب شد.

به گزارش ایلنا، در دومین دیدار از مرحله رفت نیمه نهایی جام اتحادیه انگلیس دو تیم ساوتهمپتون و لیورپول در ورزشگاه سنت مری برابر هم به میدان رفتند. در این دیدار شاگردان یورگن کلوپ در همان نیمه اول دروازه شان را باز شده دیدند اما تا پایان نتوانستند این گل خورده را جبران کنند و در نهایت در این دیدار مغلوب شدند.

ساوتهمپتون بازی را بهتر آغاز کرد و در دقایق ابتدایی ابتکار عمل را در دست داشت اما موقعیت چندان خطرناکی روی دروازه لیورپول ایجاد نشد.

در ادامه بازی متعادل‌تر شد و قرمزها می‌توانستند در دقیقه 18 توسط فیرمینو به گل برسند اما واکنش به موقع فریزر فارستر، دروازه ساوتهمپتون را بسته نگه داشت.

در مقابل این ساوتهمپتون بود که در دقیقه 20 به گل رسید. روی تعلل مدافعان لیورپول، پاس جی رودریگز به ناتان ردموند رسید و او هم با ضربه ای دقیق، لوریس کاریوس را مغلوب کرد.

بعد از این گل لیورپولی‌ها بازی را در دست گرفتند و تلاش کردند تا بلافاصله گل تساوی را بزند اما دفاع منسجم بازیکنان ساوتهمپتون، اجازه کار را از آنها گرفت.

نیمه دوم را دو تیم متعادل آغاز کردند و در همان دقایق ابتدایی یکی دو موقعیت نصفه و نیمه روی دروازه هم ایجاد کردند اما نتوانستند از آنها استفاده کنند.

در ادامه لیورپولی‌ها تا اندازه‌ای به تیم برتر میدان تبدیل شدند و موقعیت‌های خطرناک روی دروازه حریف به وجود آوردند اما هیچ یک از آنها تبدیل به گل نشد و به این ترتیب بازی با همان یک گل به پایان رسید.

کد خبر : ۴۴۷۲۶۲