خبرگزاری کار ایران

قلعه نویی: فقط از اخباری رضایت دارم/ پیروزی حق استقلال خوزستان بود

سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی در خصوص عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل استقلال خوزستان گفت: از هیچکدام از بازیکنان به جز اخباری رضایت ندارم. هیچ‌کدام از بچه‌‌ها در حدواندازه خودشان نبودند.

به گزارش ایلنا، امیر قلعه نویی بعد از پیروزی تیمش مقابل استقلال خوزستان در نشست خبری گفت: ای کاش مسئولان محترم زودتر از استقلال خوزستان حمایت می‌کردند. به هر حال استقلال خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا، استقلال ایران می‌شود و باید مورد حمایت قرار گیرد. در رابطه با بازی هم باید بگویم به آقای پورموسوی تبریک می‌گویم. حق آنها بود که برنده این دیدار باشند. در نیمه اول ما خوش‌شانس بودیم که اخباری روز خوبی را داشت. در نیمه دوم نیز ما بهتر از نیمه اول بودیم، اما به طور کلی تراکتورگونه فوتبال بازی نکردیم.

وی در ادامه در خصوص عملکرد شاگردانش گفت: از هیچکدام از بازیکنان به جز اخباری رضایت ندارم. هیچ‌کدام از بچه‌‌ها در حدواندازه خودشان نبودند و باید ببینیم چرا این اتفاق افتاده است. ما اردو و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. نمی‌دانم چرا آنها خوب نبودند.

قلعه نویی در ادامه اظهار داشت: ما چون سه شنبه بازی داریم بلافاصله ریکاوری کردیم. در برنامه مان هم این را داشتیم. در همه دنیا این را داریم. این کار را به این جهت کردیم که یک روز جلو بیفتیم. چون یک مشکل تیم های شهرستانی این است که برای یک بازی باید سه چهار پرواز انجام دهیم. در هر حال از بچه ها تشکر می کنم که خوب دویدند.

کد خبر : ۴۴۷۴۲۵