خبرگزاری کار ایران

بختیار رحمانی از استقلال جدا شد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۶۳۷

هافبک سابقا ملی‌پوش استقلال که در ابتدای فصل با حضور در این تیم به دنبال تثبیت جایگاهش در تیم ملی بود، بعد از ناکامی در خواسته‌اش، ترجیح داد از این باشگاه جدا شود.

به گزارش ایلنا، بختیار رحمانی که در ابتدای نیم فصل دوم در مصاحبه‌های اعلام کرده بود خواهان دریافت رضایتنامه و جدایی از این باشگاه است، دقایقی پیش رضایتنامه‌اش را دریافت کرد.

هافبک سابق تراکتورسازی که برای پشت سر گذاشتن دوران سربازی راهی این تیم تبریزی شده بود، در ادامه با دریافت کارت پایان خدمتش راهی استقلال شده بود و در حالی که از او به عنوان یکی از بازیکنان اصلی نقل و انتقالات نام برده می شد نتوانست عملکرد قابل قبولی از خود به جا بگذارد و نیمکت نشینی ها باعث شد تصمیم به جدایی از این باشگاه بگیرد. او که روز گذشته استقلال را تهدید به دریافت رضایتنامه و فرصت او تا به امروز داده بودف در نهایت موفق شد امروز موافقت باشگاه در این زمینه را دریافت کند و رضایتنامه اش را دریافت کرد.

گفته می شود این بازیکن نیز به باشگاه سابق خود در فولاد خوزستان خواهد پیوست و امیدوار است درخشش ساسان انصاری را در بازگشت به این تیم برای او نیز رقم بخورد.

بختیار رحمانی در گفت و گو با خبرنگاران پس از فسخ قرارداد گفت: مطالباتم را بخشیدم و بعد از بخشش مطالبات رضایت نامه ام را دریافت کردم.

هافبک پیشین استقلال درباره تیم بعدی اش اضافه کرد: فعلا می خواهم دو یا سه روز استراحت کنم و پس از آن در این باره تصمیم گیری خواهم کرد.

رحمانی در ادامه تصریح کرد: از هواداران استقلال تشکر می کنم. هواداران بدانند که من می خواستم برای استقلال موثر باشم اما بعضی وقتها تلاش های آدم نتیجه نمی هد. با این وجود برای هواداران و تیم محبوب استقلال آرزوی موفقیت می کنم.

وی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا دوباره به استقلال بازخواهد گشت، پاسخ داد: امیدوارم یک روز به استقلال بازگردم و با قدرت بیشتری بتوانم به استقلال کمک کنم.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز