خبرگزاری کار ایران

هفته پانزدهم لیگ برتر بسکتبال

شکست سنگین شهرداری اراک در خانه/ شیمیدر بر تیم نیروی زمینی غلبه کرد

asdasd
کد خبر : ۴۴۸۷۱۰

هفته ششم از دور دوم لیگ برتر بسکتبال با انجام پنج دیدار دنبال شد.

به گزارش ایلنا، در یکی از حساس‌ترین بازی‌های لیگ‌برتر بسکتبال تیم های پالایش نفت آبادان و پتروشیمی بندر امام در سالن 17 شهریور آبادان مقابل هم صف‌آرایی کردند که در پایان تیم پالایش نفت موفق شد با نتیجه 78بر65 به برتری دست یابد.

همچنین تیم‌های شهرداری اراک و شهرداری کاشان در سالن امام خمینی اراک رودر روی هم قرار گرفتند که بازی تماشایی شاگردان مجید صالحی و تیم شهرداری کاشان به ویژه نیمه نخست که با حساب   66بر28   به سود این تیم تمام شده بود در پایان بازی  هم با برتری 98بر79 برای تیم مهمان یعنی شهرداری کاشان  رقم خورد.

سومین بازی امروز بین تیم‌های شهرداری‌تبریز و دانشگاه‌آزاد صورت گرفت که در نهایت این بازی نزدیک و فشرده  با حساب 63بر62 به سود شاگردان فرزاد کوهیان  و دانشگاه آزاد تمام شد.

بازی تیم‌های شهرداری گرگان و  لوله اس شیراز هم که از ساعت  16:15 در گرگان آغاز شده بود با حساب 84بر60 به سود میزبان یعنی شهرداری گرگان به پایان رسید.

شایان ذکر است، آخرین بازی امروز هم بین تیم‌های نیروی‌زمینی تهران و شیمیدر تهران از ساعت 17:30 در تالار بسکتبال آزادی آغاز شد. در پایان تیم شیمیدر تهران با نتیجه 73 بر 57 مقابل نیروی زمینی به پیروزی رسید.

 نتایج بازی های انجام شده هفته ششم به شرح زیر است:

پالایش نفت آبادان 78_ 65 پتروشیمی بندر امام

شهرداری تبریز 62 _ 63 دانشگاه آزاد اسلامی

شهرداری گرگان 84 _ 60 لوله آ اس شیراز

شهرداری اراک 79 _ 98 شهرداری کاشان

نیروی زمینی 57 - شیمیدُر تهران 73

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز