خبرگزاری کار ایران

کریمی: هر دو تیم هم بازی جذابی ارائه دادند/ برای این بازی تاکتیک خاصی در نظر گرفتیم

فیروز کریمی گفت: که تیمش برای تقابل با تراکتورسازی تاکتیک خاصی را در نظر گرفته بود.

به گزارش ایلنا، فیروز کریمی پس از تساوی 2 - 2 تیمش مقابل تراکتورسازی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بازی، بازی بسیار خوبی بود. هر دو تیم بازی خوبی را ارائه کردند. فکر می‌کنم بینندگان تلویزیونی هم از تماشای بازی لذت بردند. با توجه به شناخت‌مان از تراکتورسازی تاکتیک خاصی را برای این بازی در نظر گرفته بودیم که موفق شدیم به تراکتورسازی از این ناحیه ضربه بزنیم.

سرمربی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در مورد عملکرد تیم تراکتورسازی در این دیدار گفت: آنها چندین بار تاکتیک بازی‌شان را تغییر دادند، اما به ثمر رسیدن چهار گل در طول مسابقه نشان می‌دهد که هر دو تیم هم بازی جذابی ارائه دادند. عملکرد داور نیز در این دیدار خوب بود، اما پیشنهاد می‌کنم آنان کمی عجله کنند تا بازی‌ها سریع‌تر آغاز شود!

وی در مورد عملکرد تیم صنعت نفت آبادان نیز خاطرنشان کرد: ما خوب بازی کردیم، چون در 20 روز گذشته نیز تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته بودیم. شرح وظایف بازیکنان در این تمرینات مهم‌ترین هدف ما بود که در بازی امروز هم نتیجه تمرینات تئوری‌مان را گرفتیم.

کریمی در پایان تصریح کرد: بازیکنان من امروز در فاز دفاعی هم منظم کار کردند، چون در هفته‌ای که گذشت بارها در تمرینات روی این موضوع کار کرده بودیم.

 

کد خبر : ۴۴۹۰۶۸