خبرگزاری کار ایران

ماجدی: شکست در آزادی توجیهی ندارد/ جوانی کادرفنی و بازیکنان علت کسب نتایج ضعیف است

بازیکن اسبق استقلال در خصوص نتایج ضعیف این تیم گفت: وقتی تیم جوان می‌شود امکان کسب نتیجه غیرقابل قبول نیز وجود دارد و اگر می‌خواهیم به این روند جوان‌گرایی ادامه بدهیم باید تاوان آن را نیز بپردازدیم.

میرشاد ماجدی در خصوص بازی شب گذشته استقلال مقابل استقلال خوزستان به خبرنگار ورزشی ایلنا گفت: اینکه در استادیوم آزادی شکست بخوریم به هیچ‌وجه قابل قبول نیست. بازیکنان استقلال هیچکدام خوب نبودند. غیبت ابراهیمی و انصاری در بازی دیروز کاملا به چشم می‌آمد.  نبود امید ابراهیمی در زمین بسیار مشهود بود. تنها کسی که در مسابقه دیروز به درد استقلال می‌خورد و می‌توانست استقلال را رو به جلو حرکت دهد، امید ابراهیمی بود. متاسفانه امروز استقلال متکی به یک نفر است که این در فوتبال خوب نیست. وسط زمین استقلال بسیار باز بود و ما هیچ حرکت تاکتیکی برای رسیدن به گل نداشتیم. در هرحال شکست در استادیوم آزادی هیچ توجیهی ندارد.

وی ادامه داد: من طرفدار بازی دادن به جوان‌ها هستم اما استقلال فعلی بسیار جوان است.  امیدوارم با اضافه شدن بازیکنان  جدید استقلال که با تجربه و باکیفیت هستند حرکت رو به جلو داشته باشد. 

بازیکن اسبق استقلال در خصوص جوانگرایی که در استقلال ایجاد شده است، گفت: باید قبول کرد جوان کردن تیم چه در کادرفنی و چه در بازیکنان شرایط خاص خود را دارد. وقتی تیم جوان می‌شود امکان کسب نتیجه غیرقابل قبول نیز وجود دارد و اگر می‌خواهیم به این روند جوان‌گرایی ادامه بدهیم  باید تاوان آن را نیز بپردازدیم.

ماجدی در خصوص خرید‌های نیم فصل استقلال گفت: آندو و جپارف هر دو در میانه میدان بازی می‌کنند جایی که استقلال مانند بازی دیروز در این پست ضعف داشت و از بازیکنان غیرتخصصی مانند وریا غفوری و امید نورافکن استفاده می‌کرد. امیدوارم آندو و جپارف در روزهای اوج خود باشند و بتوانند به میانه میدان استقلال نظم بدهند.

سرپرست اسبق استقلال در خصوص نتایج استقلال تا به اینجای مسابقات گفت: عملکرد استقلال تا به اینجای لیگ به هیچ‌وجه خوب نبوده است. همه ما استقلالی هستیم و اگر حرفی می‌زنیم برای تقویت تیم است. من به عنوان یک استقلالی همیشه نیمه پر لیوان را نگاه می‌کنم اما تا به امروز انقدر شکست‌ها و بازیهای ضعیف تکرار شده است، دیگر نمی‌شود به نیمه پر لیوان نگاه کرد.

ماجدی علت نتایج ضعیف را جوانی استقلال عنوان کرد و گفت: جوانی نیمکت و بازیکنان باعث کسب نتیجه ضعیف است. امسال هر سه رکن مدیریت و کادرفنی و بازیکنان جوان هستند. در کادر مدیریتی آقای افتخاری سابقه‌ای در مدیریت باشگاه استقلال ندارد. استفاده از جوانان هزینه‌هایی دارد که باید پرداخت کنیم.

ماجدی در خصوص انتقاداتی که به دستیاران منصوریان می‌شود، گفت: نیمکت استقلال و پرسپولیس و تیم ملی صندلی های داغ هستند. این صندلی‌ها برای کسانی است که در امر مربیگری باتجربه و استخوان خرد کرده باشند. من به این موضوع از دریچه مدیریتی نگاه می‌کنم. وقتی مدیر سرمربی را انتخاب می‌کند حق تعیین دستیار برای او را ندارد.به نظر من این موضوع از ریشه اشکال دارد. یا نباید منصوریان را به عنوان سرمربی انتخاب می‌کردند یا وقتی انتخاب کردند باید اجازه بدهند هرکسی را که دوست دارد به عنوان دستیار معرفی کند. مدیریت باشگاه استقلال جوان است. من به سن و سال کار ندارم. کسوت به سن و موی سفید نیست به قدمت و خدمت است. استقلال این فصل در سه رکن اساسی خود بسیار جوان است.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر به آینده استقلال امیدوارید گفت: امیدواری من به بازیکنان جدید استقلال بازمی‌گردد و باید منتظر ماند و دید که آنها تا چه حد می‌توانند باری از روی دوش استقلال بازمی‌گردنند. در شروع فصل هم همچین امیدواری وجود داشت اما متاسفانه نتوانستند از بازیکنان جدید بهره لازم را ببرند. اما اگر تیم در حاشیه باشد و از دست بازیکنان بزرگ تیم هم کاری برنمی‌آید.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

کد خبر : ۴۴۹۲۰۳