خبرگزاری کار ایران

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال

سایپا 0 ــ 0 ذوب آهن/ فرکی از بحران خارج نشد

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۱۳

شاگردان حسین فرکی با تساوی صفر بر صفر مقابل ذوب آهن یک امتیاز به اندوخته‌های خود افزودند اما با کسب این نتیجه وضعیت آنها را در انتهای جدول بهبود نیافت.

به گزارش ایلنا، در ادامه رقابت‌های هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال (جام خلیج فارس) تیم فوتبال سایپا تهران از ساعت 15 در ورزشگاه شهید دستجردی میزبان تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان بود.

در این دیدار برای ذوب آهن رشید مظاهری، محمد نژادمهدی، وحید محمدزاده، دانیال اسماعیلی فر، مهران درخشان مهر(44 مهرداد قنبری)، سیدمحمد حسینی، مهدی مهدی پور، احسان پهلوان، مهدی رجب زاده، مرتضی تبریزی(دقیقه 88 رضا شکاری) و جری بنگستون(دقیقه 81 یاسر فیضی) به میدان رفتند.

برای سایپا نیز در این دیدار هم حامد لک، سیامک کوروشی، عزت الله پورقاز، امید خالدی، حامد شیری، روزبه شاه علیدوست، علیرضا علیزاده، ایوب کلانتری(دقیقه 80 ابراهیم صادقی)، رضا جعفری(دقیقه 87 علی زینالی)، غلامرضا رضایی(دقیقه 69 علی قلی زاده) و محمدرضا خلعتبری در دومین دیدار نارنجی پوشان در دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر بازی کردند.

قضاوت این دیدار نیز بر عهده شاهین حاج بابایی و تورج عیوض محمدی، رحیم شاهین و علی صفایی به عنوان کمک داور در این دیدار به حاج بابایی کمک کردند. همچنین ناظر این دیدار زاهد بحرینی بود.

غلامرضا رضایی در دقیقه 39 از سایپا و وحید محمدزاده در دقیقه 87 از ذوب آهن از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند.

 

دقایق حساس

دقیقه 3 – پاس زیبای رجب زاده به مرتضی تبریزی رسید و این بازیکن نیز شوت خود را به سوی دروازه نارنجی پوشان فرستاد اما لک با واکنشی زیبا این موقعیت را مهار کرد. 

دقیقه 13 – پس از حرکت زیبای خلعتبری و ارسال دقیق درون محوطه جریمه ضربه قیچی بازیکن سایپا کار به جایی نبرد و توپ به بیرون رفت.

دقیقه 19 – ذوبی‌ها طی یک ضد حمله، با پاس عمق رجب زاده برای بنگستون صاحب یک موقعیت خوب شدند ولی پیش از رسیدن او به توپ توسط کمک داور آفسایدش اعلام شد.

دقیقه 26 – شوت محکم خلعتبری از کنار محوطه روی دروازه ذوبی‌ها شلیک شد اما مظاهری با کنترل خوب این ضربه توپ را از آن خود کرد. 

دقیقه 38 ـــ غلامرضا محمدی با یک چرخش خوب به سمت دروازه ذوب آهن یک ضربه دقیق را به گوشه دروازه ذوبی‌ها روانه کرد که واکنش زیبای مظاهری مانع از گل شدن این توپ شد.

بازی در نیمه اول همین‌طور پایاپای دنبال شد و دو تیم با نتیجه تساوی به رختکن رفتند.

در دقیقه 48 دانیال اسماعیلی‌فر با نفوذ از سمت راست با یک ارسال دقیق موقعیت خطرناکی را روی دروازه سایپا ایجاد کرد اما با ضربه سر هافبک این تیم، توپ به بیرون رفت.

دقیقه 55 شاگردان فرکی نزدیک محوطه جریمه حریف صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند که با شوت بی‌دقت شیری این ضربه با فاصله زیاد از بالای دروازه مظاهری به بیرون رفت.

روی حرکت زیبای بازیکنان سایپا در دقیقه 60 ضربه سر رضا جعفری با اختلاف بسیار کمی به اوت روانه شد تا دروازه ذوب آهن همچنان بسته باقی بماند.

در دقیقه 78 محمدحسینی نصیب موقعیت خوبی شد اما ضربه او با برخورد به مدافعان ذوب آرام در دستان حامد لک قرار گرفت.

بهترین موقعیت برای سایپا با پاس خلعتبری در دقیقه 82 نصیب رضا جعفری شد اما این بازیکن با تعلل زیاد  این توپ را از دست داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز