خبرگزاری کار ایران

محمد دایی: مقصر داور نیست، مشکل کل فوتبال ماست/ مافیا در فوتبال ایران دسته دسته‌ است

مربی تیم فوتبال نفت تهارن در اظهارات تندی بیان کرد که مافیا در فوتبال ایران دسته دسته‌اند. مافیا کسانی هستند که ما را محروم می‌کنند.

به گزارش ایلنا، محمد دایی، مربی تیم فوتبال نفت پس از شکست دو بر یک تیمش مقابل سپاهان بیان کرد: متاسفانه نتیجه خیلی بازی‌های ما روی مسائل فوتبالی مشخص نمی‌شود و داور هر طور دلش می‌خواهد قضاوت می‌کند. در هر صورت فشار زیادی از همه لحاظ روی داور است و او نمی‌تواند تمرکز داشته باشد. به نظر شما داور می‌توانست در شرایطی که امروز بر بازی حاکم بود پنالتی برای ما بگیرد؟ مقصر داور نیست، مشکل کل فوتبال ماست. مطمئنا داور تمرکز کامل نداشته و آن اشتباهات را کرده است.

وی ادامه داد: باشگاه ما کلا ۴۰ نفر است و ما با این تعداد باید با تعداد زیادی دیگر تیم‌ها بجنگنیم. ما نمی‌توانیم اینطور کار کنیم. در سه بازی آخر اشتباهات زیادی رخ داده ولی می‌گویند علی دایی نباید صحبت کند.

دستیار علی دایی با بیان اینکه امیدوار است فوتبال ایران به سمتی برود که اوضاع آن درست شود، گفت: وقتی تیم‌ها می‌بازند می‌گویند تحت فشارند ولی وقتی هم می‌برند به ما فحش می‌دهند و به ما می‌گویند مافیا. مافیا در فوتبال ایران دسته دسته‌اند. مافیا کسانی هستند که ما را محروم می‌کنند. تیم‌هایی مثل سپاهان، استقلال و پرسپولیس و تراکتورسازی که هم تماشاگر دارند، هم پول دارند و هم حمایت می‌شوند. کارشان همیشه پیش می‌رود در نتیجه به بقیه تیم‌ها بگویند بروید کنار.

کد خبر : ۴۴۹۴۸۲