خبرگزاری کار ایران

کمالوند: به‌هیچ‌ بازیکنی باج نمی‌دهم حتی‌ شجاعیان

asdasd
کد خبر : ۴۴۹۴۹۴

سرمربی تیم گسترش فولاد می‌گوید به شدت از عملکرد بازیکنان تیم خود و تغییراتی که در این دیدار داشته است، راضی است.

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند سرمربی تیم گسترش فولاد تبریز پس از کسب پیروزی 2 بر 1 مقابل ماشین سازی در دربی تبریز در کنفرانس خبری حاضر شد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

15 دقیقه اول خواب بودیم

قبل از هر چیزی باید به ریاست هیئت مدیره تیم بابت از دست دادن مادرشان تسلیت بگویم و امیدوارم مادر ایشان مورد آمرزش الهی قرار بگیرد. بازی  سخت، نفس گیر و نزدیکی بود؛ چون تیم ماشین سازی چیزی برای از دست دادن نداشت خیلی با جدیت و انتحاری بازی کرد ولی بچه های ما خیلی خوب بازی کردند. بچه های ما در ابتدای بازی خواب بودند  و شروع خوبی نداشتیم ولی از دقیقه 15 به بعد بازی در اختیار ما بود؛ البته نمی توانیم منکر بازی خوب تیم ماشین سازی و توانمندی های این تیم باشیم. 3، 4 موقعیت خوب داشتند و در هر صورت خدا را شکر که روند رو به رشد خود را ادامه داده ایم و خوشحالم که تیم در این فصل موفق شده و هفته به هفته شرایط تیم بهتر می شود.

به هیچ بازیکنی باج نمی‌دهم حتی شجاعیان

آن هایی که فراز کمالوند را می شناسند از زمان کرار در تراکتور تا الان؛ من 7 ، 8 سال است که در خدمت شما هستم و با روحیات من آشنا هستید. من مربی نیستم که به بازیکن باج بدهم  و اگر بازیکن کوچکترین بی انضباطی را داشته باشد، با او شدیدترین برخورد را خواهم داشت. همینطور که دیدید در این بازی با توجه به اینکه شیمبا هم در ترکیب نبود شجاعیان را کنار گذاشتم و نفرات جایگزین مثل خرسندنیا که تنها 4 روز است که به تیم ما آمده است فوق العاده خوب بازی کردند. به خصوص خرسندنیا خیلی خوب در ترکیب تیم بازی کرد؛ خدا را شکر در بازی بعدی مقابل پرسپولیس شیمبا را هم داریم و می رویم تا یک بازی خوب را مقابل این تیم ارائه دهیم.

صد در صد پنالتی درست بود

اول یک چیزی را باید در مورد داوری بگویم؛ من صحنه پنالتی را در سایت ورزش سه دیدم ؛ صدر در صد پنالتی بود و باید کارت هم می داد چون با دست مانع رفتن توپ شد. فکر می کنم ما باید به داوری معترض باشیم که 5،6 خطای پشت محوطه جریمه را  برای ما گرفت هیچ کدام خطا نبود، زمین یخ زده و  لیز است و بازیکنان در تغییر جهت سر می خورند و هیچ کدام خطا نبود. در مجموع  هیچ صحنه تاثیرگذاری نبود که داوری در آن تاثیر داشته باشد.

رابطه من و نصرتی مثل پدر و پسر است

درسته سن من و محمد نصرتی به هم نزدیک است ولی شرایط من و محمد مثل پدر و پسر است و از 16، 17 سالگی پیش من فوتبال بازی کرده و با دست من به تیم ملی رفته است. من محمد را برای اولین و دومین بار به فوتبال تبریز آوردم. محمد شرایط بازی دارد ولی از مدافعینم راضی هستم و نمی خواستم در مورد او ریسک کنم.

فوق العاده از خرسندنیا راضی هستم

در این بازی سعی کردیم تغییری ندهیم چون خدا را شکر 7، 8 هفته است که نباختیم؛ دو تغییر اجباری داشتیم؛ یکی خالقی فر که به نوک حمله رفت و خیلی خوب بازی کرد و یکی هم اضافه کردن خرسندنیا بود. محمدرضا خرسندنیا چهار جلسه با ما تمرین کر و فوق العاده از او راضی هستم؛ اگر ما امروز 30 توپ از تیم حریف گرفتیم، 20 تای آن ها را خرسندنیا گرفت.

از تغییراتی که دادم راضی هستم

ما سعی می کنیم از بازیکنان در پست های مختلف استفاده کنیم و سه تغییر در ترکیب داشتیم که همه آن ها راضی کننده بودند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز