خبرگزاری کار ایران

هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال؛

شانزدهمین برد پیکان در ورامین به دست آمد/ صدرنشین امتیاز یک ست را به پارسه داد

تیم والیبال پیکان در هفته نوزدهم لیگ برتر موفق به شکست صالحین در ورامین شد تا شانزدهمین برد خود را به دست آورد.

به گزارش ایلنا، هفته هشتم دور برگشت مرحله مقدماتی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران جام «شهدای منا» امروز با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، ورامین، ساری، تبریز و اراک پیگیری شد.
در چهارمین دیدار این هفته و در سالن شهید گل عباسی ورامین تیم های صالحین و پیکان تهران به مصاف یکدیگر رفتند.
شاگردان پیمان اکبری سرمربی پیکان در ست نخست این مسابقه 25 بر 22 مغلوب میزبان شدند اما در ست های دوم تا چهارم به ترتیب با امتیازهای 25 بر 22، 25 بر 19 و 25 بر 18 به پیروزی رسیدند و 46 امتیازی شدند.
صالحین ورامین نیز با پذیرش این شکست با همان هفت برد و 21 امتیاز در رتبه دهم جدول لیگ باقی ماند.
قطع برق توقف 15 دقیقه ای در برگزاری این مسابقه ایجاد کرد و هزار تماشاگر نیز شاهد تلاش دو تیم بودند.
اصغر کاظمی و داود نافعی قضاوت این مسابقه دو ساعت و 14 دقیقه ای را بر عهده داشتند و سعید معروف کاپیتان پیکان نیز از داور نخست کارت زرد دریافت کرد. محمد حسین شفقی نظارت بر این دیدار را عهده دار بود.
تیم های شهرداری تبریز و کاله مازندان نیز در دیگر مسابقه هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال در سالن شهید اقدمی تبریز به مصاف یکدیگر رفتند.
کاله مازندران در این مسابقه سه بر یک مغلوب میزبان خود شد تا یازدهیمن شکست خود را تجربه کند.
شهرداری تبریز در ست سوم 26 بر 24 مغلوب میهمان خود شد اما در ست های اول، دوم و چهارم با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 23 و 25 بر 23 به پیروزی رسید تا دهمین برد خود را به دست آورد.
این دیدار 125 دقیقه طول کشید و یک هزار و 300 تماشاگر داشت. بهروز جعفری، مرتضی علایی و حسین پورکاشیان به ترتیب به عنوان داور اول، داور دوم و ناظر، قضاوت و نظارت بر این مسابقه را عهده دار بودند.
بهروز عطایی سرمربی کاله مازندران و وحید والی بازیکن شهرداری تبریز در این مسابقه کارت زرد دریافت کردند.
در آخرین دیدار هفته نوزدهم لیگ برتر والیبال تیم های بانک سرمایه و پارسه تهران در خانه والیبال تهران به مصاف یکدیگر رفتند که شاگردان مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه سه بر یک به پیروزی رسیدند.
پارسه در ست نخست این مسابقه 25 بر 20 به پیروزی رسید اما در ست های دوم تا چهارم با امتیازهای 25 بر 9، 25 بر 15 و 25 بر 19 مغلوب صدرنشین این رقابت ها شدند تا یازدهیمن ناکامی خود را تجربه کرده باشند.
تیم والیبال بانک سرمایه با کسب این برد 47 امتیازی شد و با 17 برد در صدر جدول لیگ برتر والیبال باقی ماند.
مرتضی اکرمی و محمد عشق دوست داوران اول و دوم این مسابقه بودند و علی یاوری نیز نظارت بر آن را عهده دار بود.

کد خبر : ۴۴۹۵۳۱