خبرگزاری کار ایران

رئال سوسیداد ۰-۱ بارسلونا/ شاگردان انریکه طلسم ۱۰ ساله را شکستند

بارسلونا در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی کوپا دل ری مقابل رئال سوسیداد، با نتیجه ۲-۱ به پیروزی رسید.

به گزارش ایلنا، تیم بارسلونا با برتری یک بر صفر در زمین رئال سوسیه‌داد در بازی دور رفت مرحله یک‌چهارم‌نهایی جام حذفی اسپانیا، طلسم ۳ سال ناکامی در زمین این تیم را شکستند.

شاگردان لوئیس انریکه در این دیدار نمایش حساب شده‌ای ارائه دادند و در نهایت توانستند با تک گل نیمار به پیروزی برسند. این اولین برد بارسا در خانه سوسیداد از سال ۲۰۰۷ است.

تیم میزبان بازی را بهتر آغاز کرد و در همان دقیقه ۲ یک موقعیت خطرناک روی دروازه بارسا ایجاد کرد اما نتوانستند از آن استفاده کنند.

در ادامه بارسایی‌ها ابتکار عمل را در دست گرفتند و بر بازی مسلط شدند اما دفاع خوب تیم میزبان، مانع از ایجاد خطر روی دروازه این تیم می‌شد.

تا اینکه در دقیقه ۲۰، روی حرکت خوب نیمار، خطای ایلسوندو در محوطه جریمه، یک ضربه پنالتی نصیب بارسا کرد. خود نیمار پشت ضربه قرار گرفت و با یک ضربه دقیق، رویی را مغلوب کرد.

بعد از این گل، برای دقایق بازیکنان سوسیداد حملات خطرناکی روی دروازه بارسا داشتند اما در ادامه بازی متعادل‌تر شد و چیزی نمانده بود که آبی و اناری‌ها در دقایق پایانی نیمه اول به گل دوم برسند اما این اتفاق رخ نداد و این نیمه با همان یک گل به پایان رسید.

سوسیداد در نیمه دوم هم شروع بهتری داشت اما خیلی زود بازی به تعادل کشیده شد و بازیکنان بارسا با دو حمله پیاپی، دروازه میزبان را تهدید کردند.

با نزدیک شدن به دقایق پایانی، برخلاف انتظار این بارسا بود که حملات بیشتری و خطرناک‌تری روی دروازه حریف داشت اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه‌ها عبور نکرد و بازی با همان یک گل به سوت بارسا به پایان رسید.

کد خبر : ۴۴۹۸۶۵