خبرگزاری کار ایران

دوشنبه؛ روز سرنوشت برای علیرضا مرزبان

سرمربی خونه به خونه شرایط سختی بعد از شکست برابر بادران تهران پشت سر می گذارد و احتمال جدایی اش از نیمکت این تیم می رود.

به گزارش ایلنا، در این خصوص گمانه زنی های زیادی برای آینده نیمکت این تیم متمول وجود دارد و این مساله باعث شد تا روابط عمومی این باشگاه اقدام به صدور بیانیه کند.

در بیانیه باشگاه خونه به خونه آمده است:

بسمه تعالی

ضمن عرض تسلیت بابت حادثه دلخراش ساختمان پلاسکو تهران و درگذشت تعدادی از غیورمردان عرصه آتش و حادثه، به اطلاع هواداران خونه به خونه می رساند، هیچ یک از گمانه زنی های سایت ها و کانال های تلگرامی در خصوص پست سرمربیگری تیم خونه به خونه صحت ندارد و باشگاه در اینباره هنوز تصمیمی نگرفته است.

روز دوشنبه جلسه ای با حضور حاج قاسم حسن زاده امیری، حاج حبیب کاشانی، علی کریمی و علیرضا مرزبان در تهران برگزار خواهد شد و در این خصوص تصمیم گیری خواهد شد.

از تمام هواداران و خبرنگاران محترم خواهش می کنیم اخبار تیم خونه به خونه را از طریق سایت و کانال رسمی و پیج ایسنتاگرام این باشگاه پیگیری نمایند و توجهی به این حاشیه سازی ها نداشته باشند.

و اما جنجال سازی یکی از کانال ها برای تیم خونه به خونه نیز اسباب دلخوری بسیاری از هواداران این تیم را بوجود آورده است و متاسفانه این کانال با اخبار کذب، موجی از ناامیدی را در دل هواداران متعصب و دلسوخته این تیم فراهم آورده است.

باشگاه خونه به خونه در همین جا اعلام می کند از طریق معاون حقوقی خود این حاشیه سازی ها را از طریق قانونی پیگیری خواهد کرد.

کد خبر : ۴۵۰۲۶۹