خبرگزاری کار ایران

شائبه بزرگ بعد از بیانیه نویسی؛ کی‌روش در آستانه جدایی از تیم ملی ایران

حضور فعال سرمربی پرتغال تیم ملی در فضای مجازی و بیانیه نویسی‌های او به اتفاقی ناخوشایند برای اهالی فوتبال تبدیل شده است.

به گزارش ایلنا، کارلوس کی روش که در فصل گذشته رابطه نزدیکی با برانکو ایوانکوویچ داشت، در این فصل ساز مخالف با سرمربی موفق سرخپوشان سر داده و از هر فرصتی برای نکوهش رفتار او سود می برد. این اتفاقات بعد از لغو اولین اردوی تیم ملی شدت گرفت و اکنون کی روش با دشمن خواندن این مربی و اتهامات دیگر او را یکی از دلایل برهم خوردن برنامه‌هایش می داند.

شدت و تعدد بیانیه نویسی‎های کارلوس کی روش باعث شده تا شائبه احتمال جدایی او از هدایت تیم ملی و مذاکراتش با تیم‌های دیگر رواج یابد. حتی برخی از تفاهم کامل او با تیم ملی آفریقا که زمانی هدایت آن را در جام جهانی نیز برعهده داشت شنیده شود و عنوان شود که او برای حضور در این تیم به دنبال راهی برای جدایی از نیمکت ایران است و بیانیه نویسی ‌ها و انتقاداتش به همین منظور صورت گرفته است. کی روش که در دوران پیش از حضور در ایران در آفریقا سابقه هدایت این تیم ملی این کشور را برعهده داشت، جزیره‌ای نیز در این کشور خریداری کرده بود و همین مساله باعث شده تا شایعات در خصوص احتمالی جدایی اش از نیمکت ایران و بازگشت به آفریقا طی این روزها بیش از گذشته شنیده شود.

باید دید در روزهایی که بیانیه نویسی و اختلاف نظر بین سرمربیان پرسپولیس و تیم ملی به اوج خود رسیده و سلطانی فر، وزیر ورزش و جوانان و همچنین مدیران فدراسیون فوتبال و پرسپولیس را به تشکیل جلساتی در این خصوص واداشته، چه سرنوشتی برای نیمکت ایران رخ خواهد داد. 

 

کد خبر : ۴۵۰۳۲۸