خبرگزاری کار ایران

با برگزاری جلسه‌ای بین تاج و سرمربی تیم ملی فوتسال

قرارداد ناظم الشریعه رسما امضا شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۳۶۳

ظهر امروز نشست مشترک رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال برگزار و در این نشست قرارداد ناظم الشریعه به عنوان سرمربی تیم ملی فوتسال امضا و تحویل شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، در این نشست رئیس فدراسیون گفت: تیم ملی فوتسال از حمایت صد در صد بنده و هیات رئیسه فدراسیون فوتبال برخوردار است و امیدوارم شما با درک شرایط موجود و جایگاه و ضوابط ما در فوتسال دانش این رشته را توسعه دهید.

تاج در ادامه تاکید کرد: در آینده ای نزدیک جلسه‌ای را با فوتسالی‌ها برگزار خواهیم کرد و تمام تلاشمان را به منظور کسب میزبانی جام جهانی 2020 انجام می‌دهیم.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه گفت: باید تلاش کنید تا جایگاه فعلی‌تان را در جهان حفظ و ارتقا دهید و نباید این تصور در میان مردم به وجود بیاید که کسب عنوان سوم در جام جهانی یک اتفاق بوده است و مردم باید نتایج شیرین موفقیت‌ها را در رشته فوتسال احساس کنند.

در ادامه نشست رئیس فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی فوتسال راجع به مشکلات تیم ملی، سازمان لیگ فوتسال و مسائل پیش روی این رشته به مذاکره پرداختند و ناظم الشریعه نیز متعهد شد تا با آرامش کامل و حفظ جایگاه تیم ملی فوتسال در جهان فعالیت خود را انجام دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز