خبرگزاری کار ایران

از دید برهانی من مقصرم

جلالی: بازی خیلی سنگینی برابر تراکتورسازی داریم

سرمربی تیم فوتبال پیکان تهران در نشست خبری گفت: بازی خیلی خیلی سنگینی هم برای ما و هم برای تراکتورسازی خواهد بود. با شناختی که نسبت به حریف داریم، می‌دانیم چه بازی‌ سختی داریم.

به گزارش ایلنا، جلالی در نشست خبری پیش از بازی مقابل تراکتورسازی گفت: فاجعه پیش‌آمده را تسلیت می‌گویم، غبطه می‌خورم به آتش‌نشانانی که این گونه تربیت شده‌اند. آنها می‌توانند الگوی ما باشند تا فضای فوتبال، رسانه و حتی سیاست ما بهتر شود. همه ما در فکر این هستیم که برای گرفتن امتیازی آتش بیفروزیم، اما آنها به فکر خاموش کردن آتش هستند، امیدوارم خدا به من کمک کند تا یک آتش‌نشان شوم به همه مردم ایران تسلیت می‌گویم.

جلالی در مورد بازی با ترکتور گفت: بازی خیلی خیلی سنگینی برای هر دو تیم خواهد بود. با شناختی که نسبت به حریف داریم، می‌دانیم چه بازی‌ سختی داریم. بازی رفت، یکی از ضعیف‌ترین نمایش ما بود، اما اکنون شناخت خوبی از تراکتورسازی داریم و احساس خوبی هم به این مسابقه داریم، مطمئن هستیم که می‌توانیم بازی خوب و باکیفیتی را به نمایش بگذاریم. ما یک تیم خوب هستیم و بازی ضعیف مقابل صبا را هم فراموش کرده‌ایم.

سرمربی تیم پیکان در مورد شکست غیرقابل باور مقابل صبا گفت: ما به نحوی بازی میکنیم که حریفان می‌خواهند برابر ما پیروز شوند، زمانی هم حریفی می‌آید که می‌خواهد مقابل شما بازنده نباشد و قاعده این بازی‌ها فرق می‌کند. ظرفیت ما محدود است و نمی‌توانیم قواعد بازی را به شکل‌های مختلف تنظیم کنیم، اما در آینده این کار را انجام خواهیم داد.

جلالی در مورد اینکه از نقل‌وانتقالات نیم‌فصل راضی هست یا نه، گفت: در نقل و انتقالات ۵-۴ بازیکن از فهرست ما خارج شدند و یک بازیکن فرانسوی گرفتیم. دیروز هم من نامه‌ای به باشگاه نوشتم تا ۹ بازیکن امید جوانان را به تیم بزرگسالان اضافه کنیم. این در امتداد سیاست‌هایی است که ما برای باشگاه در نظر گرفته‌ایم.

وی در مورد شایعه جذب بازیکن افغانستانی و اینکه برای جذب تماشاگر این بازیکن جذب می‌‌شود گفت: پیگیر جذب این بازیکن هستیم که در چند روز آینده همه چیز مشخص می‌شود. جذب یک بازیکن می‌تواند جنبه‌های مختلفی داشته باشد و جذب یک بازیکن برای باشگاه می‌تواند بهره‌مندی‌های مختلفی در پی داشته باشد.

جلالی در مورد اینکه پیکان در کورس با پرسپولیس و تراکتورسازی می‌تواند برای قهرمانی امیدوار باشد، گفت: قبلاً من در این مورد صحبت کرده‌ام. هدف‌های ما مشخص است، یکی از دلایلی که ما در نقل وانتقالات بازیکنان جدید را در لیست می‌گذاریم در امتداد هدف‌گذاری ماست، می‌خواهیم آینده بهتری برای باشگاه پیکان رقم بزنیم، ولی معنای این حرفم این نیست که فصل را از دست بدهیم. ما قدم به قدم جلو می‌رویم و بعد از هفته بیستم یا بیست و پنجم امیدوارم شرایطی داشته باشیم که بتوانیم به رتبه‌های بالای جدول نگاه امیدوارانه‌تری داشته باشیم.

وی در مورد بها دادن به جوانان در تیم پیکان و اینکه آرش برهانی بعد از جدایی اعلام کرد مجید جلالی عوض شده است، گفت: وقتی به پیکان آمدم این باشگاه ۶ سال بود که یک سال در میان به لیگ برتر می‌آمد و سقوط می‌کرد، بنابراین سیاست‌گذاری من در این باشگاه این بود که ابتدا نگرانی سقوط در تمامی ارکان باشگاه و تیم را برطرف کنم و بعد فلسفه کاری‌ام را عملیاتی کنم.

جلالی ادانمه داد: اکنون به همین دلیل ۹ بازیکن از تیم‌های پایه را وارد لیست تیم کرده‌ام. در ابتدا هم آرش برهانی را آوردم تا بر اساس دیدگاهم به تیم کمک کند. او نتوانست در تیم بازی کند، در این‌گونه مواقع همیشه مربی مقصر است. عیبی ندارد. آرش برهانی را زمانی که ۱۸ ساله بود و در تیم پاس بازی می‌کرد، می‌شناختم. او جوان متین و خوبی است، اما به دلایل مختلف نتوانست در پیکان بازی کند. از دید او من مقصرم، به نظرش احترام می‌گذارم، اما من مسئولیت‌هایی هم در تیم دارم و باید به مسئولیت تیمم عمل کنم. آرش را به همین دلیل به تیم آوردم تا با حضور چنین بازیکنانی تیم نگرانی نداشته باشد و اکنون هم ۹ بازیکن جوان به لیست اضافه کردم.

کد خبر : ۴۵۰۴۱۴