خبرگزاری کار ایران

وقتی کی‌روش رسانه‌های داخلی را نادیده می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۷۹۰

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان که بارها در رفتار و عمل خود نشان داده است کمترین اعتقاد ممکن را به فوتبال ما از مدیران آن گرفته تا امکانات و مسابقات لیگ دارد، در مصاحبه کردن هم رسانه‌های ایرانی را نادیده می‌گیرد.

 

کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در تازه‌ترین مصاحبه خود با یک رسانه یونانی، راجع به کریم انصاری‌فرد، مهاجم تیم ملی که به تازگی به المپیاکوس یونان پیوسته است صحبت کرده است. کی‌روش البته در چند هفته گذشته چندین بار دیگر نیز با رسانه‌های خارجی در مورد مسائل مختلف از جمله تیم ملی فوتبال کشورمان، پیشنهاد آفریقای جنوبی برای حضور مجدد او در تیم ملی این کشور و همچنین اختلافش با برانکو، سرمربی پرسپولیس نیز صحبت کرده است.

سرمربی پرتغالی تیم ملی، به غیر از مصاحبه‌ با رسانه‌های خارجی، برای صدور بیانیه‌های خود که در چند وقت اخیر تعدادشان بیشتر از هر زمان دیگری شده است نیز از صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی فیسبوک استفاده می‌کند و تا به حال شاهد این نبودیم که او برای صدور یکی از این بیانیه‌ها، یک رسانه داخلی را انتخاب کند. ضمن اینکه سرمربی تیم ملی در 5 سال حضور خود در ایران، تا به حال هیچ گفت‌وگوی اختصاصی با رسانه‌های داخلی نداشته و صحبت‌های او با اصحاب رسانه، تنها در جمع خبرنگاران و یا در کنفرانس‌های خبری خاص بوده است. اتفاقی که بعید است بشود نمونه مشابه آن را جایی دیگر و در کشوری دیگر پیدا کرد.

در تمام دنیا شاهد این مساله هستیم که سرمربیان تیم‌های ملی مختلف، جدا از گفت‌وگو با رسانه‌های خارجی و برگزاری کنفرانس‌های خبری، با رسانه‌های داخلی همان کشور نیز صحبت می‌کنند و گرفتن گفت‌وگوی اختصاصی با سرمربی یک تیم ملی، اتفاقی عجیب و دور از ذهن برای خبرنگاران نیست.

با این حال به نظر می‌رسد کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی کشورمان که بارها در رفتار و عمل خود نشان داده است کمترین اعتقاد ممکن را به فوتبال ما از مدیران آن گرفته تا امکانات و مسابقات لیگ دارد، در مصاحبه کردن هم رسانه‌های ایرانی را نادیده می‌گیرد. رسانه‌هایی که همیشه در سخت‌ترین شرایط حامی او بوده و نقش مهمی در پیش رفتن برنامه‌های سرمربی تیم ملی در 5 سال گذشته داشته‌اند.

نکته قابل توجه در این رابطه، عدم واکنش مناسب از سوی فدراسیون فوتبال و روابط عمومی این فدراسیون است. در حالی که کی‌روش به عنوان سرمربی تیم ملی، نیروی تحت قرارداد این فدراسیون محسوب می‌شود و برای انجام مصاحبه با هر رسانه‌های باید با فدراسیون فوتبال هماهنگ باشد اما مرد پرتغالی حاضر در فوتبال کشورمان، نه تنها با هیچ رسانه داخلی صحبت نمی‌کند بلکه اخبار تیم ملی و شرایط موجود در فوتبال کشورمان را خیلی راحت در اختیار رسانه‌های خارجی دلخواه خود می‌گذارد و هیچ مسئولی در فدراسیون فوتبال هم نیست که در این زمینه به او تذکر بدهد. هرچند که بعید به نظر می‌رسد کسی در فدراسیون فوتبال وجود داشته باشد که بتواند مانع کی‌روش شود و او بارها ثابت کرده است بدون توجه به مدیران فوتبالی ما، هر کاری که خودش بخواهد انجام می‌دهد.  

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز