خبرگزاری کار ایران

غیبت کمالوند در نشست خبری

آقایی: برای بازی با پرسپولیس طرح و برنامه داریم/ پرسپولیس تیم بزرگی است

پس از غیبت فراز کمالوند در نشست خبری امروز به علت حضور در تمرینات گسترش فولاد، مربی این تیم در جمع خبرنگاران گفت: برای بازی با پرسپولیس طرح و برنامه جدی داریم.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی سازمان لیگ فوتبال، عباس آقایی در نشست خبری پیش از دیدار با پرسپولیس اظهار داشت: فراز کمالوند امروز سر تمرین حضور داشت و به خاطر همین حضور در اینجا را به من محول کرد. 
وی افزود: بازی سختی داریم و می‌دانیم پرسپولیس تیم بزرگی است اما ما هم دست و پا بسته نیستیم و ما یک طرح و برنامه جدی برای بازی فردا داریم. خیلی خوب تمرین کردیم. 
مربی گسترش فولاد در پاسخ به این سوال که برای پرسپولیس کری می‌خواند، تصریح کرد: من کری نمی‌خوانم و پرسپولیس تیم بزرگی است. 
آقایی درباره اینکه فراز کمالوند گفته بود امتیاز این بازی از این جیب به آن جیب است، گفت: راجع این موضوع من صحبت خاصی نداشتم. به نظر من راجع به این موضوع خود کمالوند توضیح دهد خیلی بهتر است. من حرف شما را قبول دارم که این موضوع بین 2 تیم وجود دارد اما خود کمالوند پاسخ می‌دهد. 
مربی گسترش فولاد درباره شجاعیان تصریح کرد: او مشکلی ندارد. هفته گذشته نیز این بازیکن به نظر انضباطی بیرون بود و برای این بازی مشکلی ندارد. 
آقایی در پاسخ به این  سوال که آیا بازیکن سیگاری و قلیانی در لیگ برتر دیده، بیان داشت: من دست کسی سیگار یا قلیان ندیده‌ام اما در فوتبال هست. شاید لیگ یکی یا دویی بوده باشد اما وقتی درباره فوتبالیست‌ها صحبت می‌کنید، من می‌گویم که این موضوع وجود دارد. 

کد خبر : ۴۵۰۸۴۵