خبرگزاری کار ایران

کمالوند: نتیجه را فدای کیفیت نمی کنیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۳۱

تیم گسترش فولاد بعد از اینکه در هفته دهم لیگ برتر مقابل تراکتورسازی شکست خورد، در 7 بازی گذشته هیچ شکستی در کارنامه اش ثبت نشده است. گسترش فولاد حالا 24 امتیازی است و به نیمه بالای جدول رسیده و با رویاهای بزرگ این هفته مقابل پرسپولیس قرار می گیرد.

 

به گزارش ایلنا، فراز کمالوند در این خصوص  اظهار داشت: هروقت ما با پرسپولیس بازی کردیم، مسابقه جذاب از آب در آمده است. ما هرگز دنبال ضد فوتبال نیستیم و نتیجه را فدای کیفیت نمی کنیم.

 

سرمربی گسترش فولاد با اشاره به روزهایی که در کنار فیروز کریمی حضور داشت، بیان کرد: ما سال های خوبی داشتیم. با آقافیروز دو سال پیاپی با ابومسلم و استقلال اهواز به لیگ برتر آمدیم. من 20 سال مربیگری کرده ام و فقط دو سال دستیار بودم. آن دو سال هم در کنار فیروز کریمی حضور داشتم و نکات زیادی از او یاد گرفتم. برخلاف شایعاتی که مطرح شده من عامل حضور کریمی در نفت آبادان بودم هم باید بگویم که هیچ دخل و تصرفی نداشتم. قطعا حضور آقا فیروز در لیگ برتر، باعث جذاب تر شدن مسابقات می شود.

کمالوند درباره مسائلی که درباره «ف.ک» ها مطرح می شود، خاطرنشان کرد: «امان از حسادت؛ شما اگر قهرمانی و افتخارات فیروز کریمی، من وفرهاد کاظمی را کنار هم بگذارید، می‌بینید که حدود 25 جام کسب کرده‌ایم. هرکس درباره ما بد می گوید، از حسادتش است و بهتر است افرادی که از روی غرض حرف هایی می زنند هم نگاهشان را مثبت کنند.

وی در پاسخ به این سوال که عده ای با توجه به ثبات شما در لیگ برتر می گویند استاد خود  را جا گذاشته اید چیستٰ بیان کرد: من هرگز چنین چیزی را قبول ندارم؛ استاد همیشه استاد است. قهرمان جهان هم شوم فیروز کریمی حق استادی بر گردن من دارد و این تعبیر درست نیست.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز