خبرگزاری کار ایران

لژیونر تیم ملی بانوان در گفت‌وگو با ایلنا:

برای پیشرفت تیم ملی و سربلندی بانوان سختی‌ها را تحمل می‌کنیم/ پوشش اسلامی ما در بلغارستان مورد توجه همه قرار گرفت

asdasd
کد خبر : ۴۵۰۹۹۲

بازیکن لژیونر تیم ملی والیبال ایران گفت: از روز شنبه در 2 نوبت صبح و عصر برای هماهنگی بیشتر و آموزش نکات فنی وارد اردو شده ام.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مائده برهانی در خصوص زمان اعزام به مسابقات جهانی در مالدیو اظهار داشت: در حال حاضر مشغول تمرین برای هماهنگی بیشتر جهت  اعزام به مسابقات جهانی مالدیو هستیم و سه شنبه شب به همراه تیم ملی برای مسابقات جهانی عازم مالدیو خواهیم شد.

وی در پاسخ به این سوال که نگاه و نظر مردم مالدیو در خصوص پوشش شما چگونه است، بیان کرد: با این که مدت زمان کمی در بلغارستان حضور داشتم اما  در این 10 روز، مردم این شهر ارتباط خوبی با من و زینب گیوه داشتند. پوشش اسلامی نه تنها واکنش منفی ایجاد نکرد بلکه مورد توجه همه قرار گرفت.

لژیونر ایرانی تیم ملی بانوان درباره تفاوت تمرینات در تیم شومن کلاب و ایران اظهار داشت: صادقانه باید گفت که از لحاظ فنی خیلی از تیم ملی ما پیشرفته تر هستند. ما در لیگ ایران تنها روزی یک بار آن هم 2 ساعت تمرین می کنیم، اما در تیم بلغار روزی 2 بار و 4 ساعت تمرین داریم. این تفاوت زمانی در تمرینات باعث شده که آن ها به لحاظ آمادگی بدنی بسیار قدرتمند باشند.

برهانی در ادامه افزود: در این تیم هیچ گونه زمانی برای رسیدگی به کار غیر ورزشی در طی روز وجود ندارد و همه حواس بازیکنان به تمرین و تمرین به صورت کنترل شده است و تنها یک شنبه ها زمان استراحت داریم.

بازیکن تیم ملی والیبال بانوان در این خصوص که فشردگی تمرینات، مشکلی برای شما ایجاد کرده یا نه، تاکید کرد: طبیعتا سختی هایی برای­مان دارد اما برای پیشرفت تیم ملی والیبال ایران و سربلندی بانوان تحمل خواهیم کرد.

برهانی در پاسخ به این سوال که حضور در این تیم تا چه میزان باعث پیشرفت شما شده، گفت: در حال حاضر نمی توان درباره این موضوع صحبتی کرد، لااقل باید 3 ماه با این تیم تمرین به صورت مستمر داشت تا بتوانیم شاهد پیشرفت باشیم.

وی در ادامه افزود: نکته حائز اهمیت در خصوص تیم شومن کلاب این است که میانگین سنی بازیکنان این تیم 19 تا 23 سال است، بازیکنان جوانی که به لحاظ فنی بسیار خوب هستند و تمرین در این تیم بدون شک تاثیر بسزایی بر روی پیشرفت ما هم خواهد داشت. 

مائده برهانی در پایان در خصوص عدم حضور در اولین بازی رسمی تیم شومن کلاب بیان کرد: اولین بازی رسمی این تیم 7 ژانویه است که ما به دلیل کسب سهمیه حضور در رقابت‌های جهانی در این مسابقه حضور نخواهیم داشت و بعد از بازگشت از مسابقات مالدیو (30 ژانویه) بلافاصله راهی بلغارستان برای حضور در اولین بازی رسمی در 1 ژانویه خواهیم شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز