خبرگزاری کار ایران

شفیعی: امیدوارم گسترش فولاد بتواند از پرسپولیس امتیاز بگیرد/ تیمی که باهوش‌تر باشد قهرمان می‌شود

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۱۸

مدافع تراکتورسازی گفت: تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و کاری به نتایج پرسپولیس نداریم. ما تلاش می‌کنیم در بازی‌های خودمان بهترین نتیجه را بگیریم تا با لغزش آنها به صدر جدول برسیم.

خالد شفیعی، مدافع تیم تراکتورسازی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایلنا در مورد بازی روز گذشته این تیم برابر پیکان گفت: بازی بسیار سخت و حساسی بود و ما به خوبی از قبل می‌دانستیم که روز سختی پیش رو داریم. پیکان تیم خوبی بود که یک مربی بادانش مانند مجید جلالی را بالای سر خود دارد و در بازی دیروز هم خیلی خوب بازی کردند اما ما با دوندگی زیاد و انجام بازی فیزیکی توانستیم خدا را شکر سه امتیاز مهم و سخت این بازی را کسب کنیم.

او در واکنش به ادعای بازیکنان پیکان که گفته بودند موقعیت‌های بیشتری از تراکتورسازی داشتند و مستحق باخت در این بازی نبودند اظهار داشت: با این که می‌گویند موقعیت پیکان از ما بیشتر بود موافق نیستم. ما هم در این بازی فرصت‌های زیادی داشتیم. یک موقعیت عالی را خود من از دست دادم و دو فرصت خیلی خوب را هم امید نتوانست گل کند. در کل بازی پایاپای بود و دو تیم شانس برنده شدن داشتند که ما توانستیم از این شانس استفاده کنیم و به پیروزی برسیم.

مدافع تراکتورسازی در رابطه با رقابت تنگاتنگ میان این تیم با پرسپولیس در صدر جدول نیز تصریح کرد: تمام تمرکز ما روی کار خودمان است و کاری به نتایج پرسپولیس نداریم. ما تلاش می‌کنیم در بازی‌های خودمان بهترین نتیجه را بگیریم تا با لغزش آنها به صدر جدول برسیم. مطمئن باشید در این رقابت تیمی که باهوش‌تر باشد و نوسان کمتری داشته باشد موفق خواهد بود و قهرمان می‌شود.

وی همچنین در خصوص بازی امروز پرسپولیس مقابل گسترش فولاد، دیگر تیم تبریزی خاطرنشان کرد: گسترش تیم خیلی خوبی است و من امیدوارم که بتوانند از پرسپولیس امتیاز بگیرند اما در کل همانطور که گفتم تمام حواس ما به بازی‌های خودمان است و روی نتایج پرسپولیس تمرکز نمی‌کنیم.

خالد شفیعی در پایان در رابطه با سه بازیکن جدید تراکتورسازی که در نیم فصل دوم به این تیم اضافه شده‌اند و تاثیر آنها در بالا رفتن کیفیت تیمی تراکتورسازی گفت: هر سه این بازیکنان باتجربه و خیلی خوب هستند. تمام ما از حضور این سه نفر در تراکتورسازی خوشحال هستیم. آنها تا الان عملکرد خیلی خوبی داشته‌اند و قطعاً تا انتهای فصل نیز همین روند را خواهند داشت. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز