خبرگزاری کار ایران

صانعی: ملی پوشان فوتسال در بازی‌های دوستانه، محک جدی می‌خورند

سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال تاکید دارد که برگزاری دیدارهای تدارکاتی باعث افزایش تجربه بازیکنان می‌شود.

به گزارش ایلنا و به نقل از سایت رسمی فدراسیون فوتبال، علی صانعی، سرمربی تیم ملی فوتسال زیر 20 سال  گفت: اسامی 20 بازیکن دعوت شده به اردوی تدارکاتی را اعلام کردیم تا بازیکنان مقابل اوکراین به میدان بروند و محک بخورند. بدون شک برگزاری بازی‌های دوستانه باعث می‌شود تا بازیکنان تجربه کسب کنند و کادر فنی شناخت بیشتری را از بازیکنان به دست آورد.

وی ادامه داد: دو بازی در روزهای 11 و 12 بهمن برگزار می‌کنیم که در این میان 4 دروازه بان و 16 بازیکن را زیر نظر خواهیم گرفت. سعی ما این است در جریان دو بازی از تمامی بازیکنان استفاده کنیم تا ارزیابی دقیقی از عملکرد آنها داشته باشیم. در بازی برابر روسیه 20 بازیکن را محک زده و اکنون در این دو بازی پیش رو نیز بازیکنان دیگری را زیر نظر داریم.

سرمربی تیم ملی در پایان گفت: در بازی برابر روسیه و همچنین اوکراین، بازیکنان ایرانی یک سال کوچکتر از حریفان خود هستند و این امر به آنها کمک می‌کند تا محک جدی بخورند و در بازی تحت فشار قرار بگیرند. یکی از اهداف ما از برگزاری ‌بازی‌های دوستانه محک خوردن بازیکنان است. ضمن اینکه کسب تجربه از دیگر اهداف ما برای آماده سازی تیم ملی جهت شرکت در مسابقات مقدماتی قهرمانی فوتسال آسیا است.

کد خبر : ۴۵۱۲۵۶