خبرگزاری کار ایران

وعده خوشحالی عبدالله ویسی برابر استقلال

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۲۸۰

امروز در هفته‌ی هجدهم لیگ برتر ایران عبدالله ویسی در اهواز مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت.

به گزارش ایلنا، تیم‌های سپاهان و استقلال خوزستان در هفته‌ی هجدهم لیگ برتر ایران، از ساعت 14:45، در اهواز به مصاف هم خواهند رفت. این دومین بار است که ویسی در مقابل تیم سابقش قرار می‌گیرد. در بازی رفت همین لیگ، در هفته‌ی سوم، سپاهان موفق شد با هدایت ویسی به راحتی و با نتیجه‌ی 3 بر 1 قهرمان فصل گذشته را شکست دهد. در آن بازی فرید بهزادی کریمی دردقیقه‌ی 31 ،رسول نویدکیا دردقیقه 40 و طالب ریکانی دردقیقه‌ی 80 گل‌های تیم سپاهان را درون دروازه‌ی استقلال خوزستان قرار دادند و برای اهوازی‌ها نیز رحیم زهیوی در دقیقه‌ی 85 از روی نقطه پنالتی گلزنی کرد اما با آن گل مانع شکست تیمش نشد.

این بازی در حالی برگزار می‌شود که ویسی در صدد است با شکست تیم سابق خود به سمت صدر جدول خیز بردارد. با این حال، ممکن است که دفاع ضعیف سپاهان کار را برای وی دشوار کند. سپاهان در 17 بازی این فصل 19 گل دریافت کرده است و در آن سوی میدان استقلال خوزستان با اینکه در رده‌ی دهم قرار دارد 19 گل به ثمر رسانده است و در بازی امروز هم می‌تواند دروازه‌ی زردها را بگشاید.

سال گذشته تیم ویسی (استقلال خوزستان) در حالی قهرمان لیگ شد که تنها 14 گل دریافت کرده بود. باید دید مصاف این دو تیم باانگیزه به چه نحو رقم خواهد خورد. هر دو تیم در بازی‌های دشوار هفته‌ی گذشته‌شان به دو برد ارزشمند دست یافته‌اند و همه‌ی این‌ها نوید بازی جذابی را می‌دهد. ویسی پیشتر اعلاک کرده بود در صورت پیروزی و رسیدن به گل مقابل تیم سابقش خوشحال خواهد کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز