خبرگزاری کار ایران

سایپا 1 ــ 0 سیاه جامگان/ شکست شاگردان خداداد با گل مشکوک خلعتبری

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۳۴۶

سایپا تهران در حالی با تک گل محمدرضا خلعتبری 3 امتیاز این مسابقه را به خود اختصاص داد که سرمربی سیاه جامگان شدیدا به نحوه به ثمر رسیدن این گل اعتراض داشت.

به گزارش ایلنا، شاگردان خداداد عزیزی از ساعت 15 امروز میهمان سایپا تهران بودند. تک گل این بازی توسط محمدرضا خلعتبری در دقیقه 47 و در شرایطی به ثمر رسید که داور در ابتدا اقدام به رد گل مهاجم نارنجی‌ها کرد اما با مشورت با کمکش دوباره این گل را پذیرفت.

داور: حسین زرگر      داوران: مهدی الوندی و محمد راهی  

ترکیب سایپا: حامد لک، سیامک کورشی، عزت الله پورقاز، حامد شیری، امید خالدی، روزبه شاه علیدوست، ایوب کلانتری، رضا جعفری، علیرضا علیزاده، علی قلی زاده و محمدرضا خلعتبری

سرمربی: حسین فرکی

ترکیب سیاه جامگان: محمد ناصری، رضا شربتی، سالار افراسیابی، محسن آقایی، وحید عسگری، مصطفی احمدی، حسین بادامکی، علیرضا جلیلی، محسن آذرباد، روح الله سیف اللهی و عباس عسگری

سرمربی: خداداد عزیزی

اخطار: حسین بادامکی (51) از سیاه جامگان و محمدرضا خلعتبری(89) از سایپا

شرح گل:

سایپا یک/ سیاه جامگان صفر: در دقیقه 46 با یک ارسال زیبا پشت مدافعان، محمدرضا خلعتبری صاحب موقعیت تک به تک با دروازبان شد و با ضربه‌ای توپ را از بین پاهای محمد ناصری عبور داد و اولین گل سایپا در این دیدار را به ثمر رساند.

لحظات حساس:

دقیقه 27 – ضربه ایستگاهی نارنجی پوشان توسط ایوب کلانتری نواخته شد اما این توپ با اختلاف کمی از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 30 – سانتر نارنجی پوشان با ضربه سر خطرناک جعفری دروازه مشهدی ها را به خطر انداخت اما این توپ با برخورد به مدافع حریف به کرنر رفت. 

دقیقه 31 – شوت روپای قلی زاده چیزی نمانده بود تا دروازه سیاه جامگان را باز کند اما این توپ توسط ناصری مهار شد.

دقیقه 43 – بهترین موقعیت شاگردان فرکی در این دقیقه از بین رفت و ضربه علیزاده با برخورد به تیر دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 49 – حمله دیگری از سایپایی دروازه مشهدی ها را با خطر مواجه ساخت اما حرکت خلعتبری توسط ناصری مهار شد.

دقیقه 74: پاس عرضی روح الله سیف اللهی به ملکیان بهترین فرصت گلزنی را برای سیاه جامگان ایجاد کرد که واکنش حامد لک مانع از باز شدن دروازه سایپا شد.

دقیقه 77: در ضد حمله ای محمدرضا خلعتبری از نیمه زمین توپ را تا محوطه جریمه سیاه جامگان برد اما در حالیکه می توانست سایر هم تیمی های خود را صاحب توپ کند توپ را به بیرون از دورازه شوت زد.

دقیقه 85: روح الله سیف اللهی در محوطه جریمه سایپا در حالیکه موقعیت خوبی داشت اما با بی دقتی توپ را با اختلاف زیادی به اوت فرستاد.

دقیقه 90+2: ضربه زیبای محمد رضا خلعتبری از بالای دستان محمد ناضری عبور کرد ولی راهی به دروازه پیدا نکرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز