خبرگزاری کار ایران

واکنش مسئول دپارتمان داوری بانوان به درگیری دیدار خیبر و ذوب آهن

در خصوص حواثی و نتیجه بازی روز جمعه ( 1 بهمن ماه ) منتظر رای کمیته انظباطی می مانیم.

به گزارش خبرنگار ورزش ایلنا، در پی حاشیه ای که در هفته پانزدهم لیگ برتر فوتبال بانوان برگزار شد تیم خیبر خرم آباد تصمیم به خروج از زمین می گیرد و داور در نهایت بازی به سود ذوب آهن به پایان می رسد. در نیمه اول بازی با وجود اعتراضات به تصمبمات داور بازی مساوی به اتمام می رسد و در دقیقه 83  پرتاب اوت ابتدا به مفع تیم خیبر  و سپس ذوب آهن گرفته می شود که در نهایت با گل تیم ذوب آهن تیم خیبر تصمیم به ترک زمین  می گیرد. در خصوص حواشی ایجاد شده،  فاطمه فهیمی، مسئول دپارتمان داوری بانوان در گفتگو با ایلنا به ارایه توضیحات پرداخته است.

فاطمه فهیمی درباره اعتراضات سرمربی تیم خیبر خرم آباد در خصوص تصمیم داور بعد از بازگشت این تیم به زمین و اتمام بازی گفت: در خصوص اعلام خاتمه بازی آن طور که سرمربی خیبر گفتند نبوده  است. بازیکنان تیم خیبر بلافاصله پس از دریافت گل دوم، به نشانه اعتراض زمین بازی را ترک کردند و به رختکن رفتند. داور بازی 15 دقیقه وسط زمین منتظر ماند و نماینده فدراسیون هم با تیم صحبت کرد اما تیم حاضر به بازی نشد.

 

منتظر رای کمیته انظباطی می مانیم

وی در ادامه افزود: همه داوران، ناظران و نماینده بازی متفق القول می گویند تیم قصد بازگشت به بازی را نداشت. من نمی دانم چرا الان خانم حیدری می گوید ما قصد ادامه بازی را داشتیم و این حرف را هم کاملا رد میکنم که ناظر بازی برای آرام کردن بازیکنان آنان را به رختکن هدایت کرد!

 فهیمی بابیان این که صحنه اوت در نیمه دوم به نفع تیم ذوب آهن بودٰ ادامه داد: در خصوص تغییر تصمیم، با داور صحبت کردم و گفت که در لحظه اول دستم را به اشتباه بالا بردم اما بلافاصله تغییر جهت دادم , هم با دست تغییر جهت پرتاب توسط  را اعلام کردم و هم زبانی.

مسئول دپارتمان داوری بانوان در ادامه بیان کرد: هم با ناظر بازی و هم داور چهارم صحبت کردم. هر دو کاملا به صحنه نزدیک بودند و  تایید کردند که آخرین بار توپ با برخورد به پای بازیکن تیم خیبر به بیرون رفت.

وی در پایان یادآور شد: از روی فیلمی که برای ما ارسال شده نمی توانیم نظر دقیق و قطعی دهیم که لحظه آخر چه کسی پایش به توپ خورده است پس در این موارد باید به تصمیم داور احترام گذاشت. در حال حاضر منظر رای کمیته انضباطی در خصوص نتیجه بازی هستیم.

 

کد خبر : ۴۵۱۳۷۰