خبرگزاری کار ایران

داوران چقدر باید اشتباه کنند؟

عزیزی: یک‌نابینا هم می‌دید توپ به دست خلعتبری برخورد کرد

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان پس از شکست برابر سایپا در نشست خبری عنوان کرد: داوران چقدر باید اشتباه کنند؟ ما چرا باید تاوان اشتباهات زرگر را بدهیم؟ نمی‌دانم او با خود چه فکر کرده که راهش را عوض کرده است.

به گزارش ایلنا، خداداد عزیزی با حضور در نشست خبری پس از شکست شاگردانش برابر سایپا گفت: والا چه بگویم؟ بازیکنانم زحمت خودشان را کشیدند. به ما گفته‌اند درباره داوری حرف نزنیم. من از کامرانی فر و اصفهانیان می‌خواهم فیلم بازی را حتما ببینند. خلعتبری با دست توپ را جلو انداخت و زرگر سوت زد و هند اعلام کرد ولی به دلیل اعتراض بازیکنان سایپا به سمت کمک داور رفت و رای را برگرداند.

((یک نابینا هم صحنه هند را می‌دید)) وی با بیان این جمله افزود: الان سه امتیاز یا یک امتیاز ما را بر می‌گرداند؟ اگر یک نابینا هم باشد می‌داند که با دست توپ را زدن در فوتبال هند است. آقای زرگر در بازی با ماشین سازی هم یک بازیکن ما را اخراج کرد و پنالتی ما را نگرفت و یک نفر از آنها را اخراج نکرد. هیچ اتفاقی هم نیافتد. من چیزی بگویم مرا محروم می‌کنند آن هم از مدل بدون اعتراض. ما تیم خود را درست کرده‌ایم، آقای اصفهانیان شما داوری خود را درست کنید. زرگر چهار اشتباه در دوبازی ما داشته است. آقای زرگر دنبال چه چیزی در این اشتباهات هستید؟ هیچ حرفی ندارم بزنم.

عزیزی در ادامه عنوان کرد: جالب است که خلعتبری آمده به من می‌گوید بازیکن تیم من هم باید اخراج شود. چرا باید اخراج شود؟ فوتبال یک طرفش برد است و یک طرفش باخت. الان کمیته انضابطی و آقای حسن زاده باید ورود کنند. داوران چقدر باید اشتباه کنند؟ ما چرا باید تاوان اشتباهات زرگر را بدهیم؟ نمی‌دانم او با خود چه فکر کرده که راهش را عوض کرده است.

کد خبر : ۴۵۱۴۴۳