خبرگزاری کار ایران

در گلزنی ضعف داریم

فرکی: در شرایط سخت و بحرانی پیروز شدیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۴۵۰

سرمربی تیم فوتبال سایپا گفت: در یک شرایط سخت و بحرانی پیروز شدیم و به سختی توانستیم مقابل سیاه جامگان پیروز شویم.

به گزارش ایلنا، حسین فرکی بعد از پیروزی تیمش برابر سیاه جامگان با حساب یک بر صفر درباره این بازی گفت: با یک گل بازی را بردیم و به بازیکنانم تبریک می‌گویم چون ما بازیکنان جدیدی به جمع خود اضافه کردیم و نیاز به زمان داریم تا بتوانیم هماهنگ‌تر شویم. ضعف گلزنی داریم و در این زمینه کمبود داریم. با این حال تلاش می‌کنیم تا شرایط را برای خود بهتر کنیم. امیدوارم در ادامه جایگاه بهتری کسب کنیم.

وی در ادامه افزود: تیم‌های پایین جدولی کمی دچار استرس هستند. طبیعی است هر تیمی در خانه خودش بازی کند به فکر پیروزی است چون اگر پیروز نشود استرس دوچندان می‌شود. ما تیم خود را برای پیروزی آماده کرده بودیم و تنها پیروزی ما را برای بازی های بعدی امیدوارتر می کرد.

فرکی درباره روند مسیر تیمش در دور رفت گفت: همین شرایط را در نیم فصل اول و با همین امتیازات داشتیم. ما با پرسپولیس و ذوب آهن بازی داشتیم و همان نتایج را دور رفت گرفتیم. این بازی هم با نتیجه دور رفت به پایان رسید. امیدواریم در ادامه بتوانیم روند را عوض کنیم و به پیروزی برسیم. ما از این نظر تلاش می‌کنیم تا شرایط بهتری به لحاظ جمع‌آوری امتیاز داشته باشیم و در نیم فصل دوم شرایطمان بهتر شود.

وی درباره بیرون کشیدن کلانتری از بازی افزود: درباره کلانتری باید بگویم که این بازیکن از سیاه جامگان به جمع ما آمده بود و نگاه من به او فنی بود. او بازیکن با کیفیتی است. دو بازی قبل هم برای ما بازی کرده بود و سه بازی بود که برای ما به میدان می‌رفت. امروز یک مقدار احساس کردم که حساسیت بازی و شناخت حریف از او اجازه نمی‌دهد آزادی عمل خود را نشان دهد. البته گاهی اوقات بازیکنان مقابل تیم قبلی‌شان خوب کار می‌کنند و گاهی اوقات هم اینگونه نیست.

سرمربی سایپا درباره شایعه استعفایش نیز عنوان کرد: خود شما به من خبر را گفتید و من خبر نداشتم. هیچ کس در این باره با من حرف نزده و به دنبال پیدا کردن راوی خبر هستم و باید مشخص شود چه شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز