خبرگزاری کار ایران

گل جنجال‌برانگیز سایپا؛

سه امتیاز خداداد در دست خلعت

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۶۷۵

در بازی روز گذشته سایپا و سیاه جامگان یک صحنه‌ جنجالی رقم خورد و آن صحنه‌ گل خلعتبری بود که در دقیقه‌ 46 به ثمر رسید.

به گزارش ایلنا، بازی تیم‌های سایپا و سیاه‌جامگان، در هفته‌ هجدهم لیگ برتر، دیروز انجام شد و شاگردان فرکی توانستند با نتیجه‌ 1بر0 از سد حریف خراسانی خود بگذرند و به قولی 6 امتیاز این دیدار بسیار مهم را به دست آورند. این بازی در شرایطی برگزار شد که هر دو تیم برای فرار از سقوط می‌جنگیدند و به سه امتیاز این دیدار احتیاج داشتند.

با این حال، در دقیفه 46 محمدرضا خلعتبری پس از ارسال بلند به پشت مدافعان سیاه جامگان صاحب موقعیتی خطرناک شد که در این صحنه توپ به دست او برخورد کرد تا او اولین گل خود را برای تیم جدیدش به ثمر برساند. حسین زرگر، داور یان دیدار، ابتدا گل را مردود اعلام کرد، اما نهایتاً پس از مشورت با کمک خود رای خود را پس گرفت و اعلام کرد که گل سایپا صحیح بوده است.

خداداد عزیزی پس از این دیدار به شدت به زرگر انتقاد کرد. او معتقد بود که زرگر در یک قدمی صحنه بوده و اصلاً نباید به کمک خود مراجعه می‌کرد.

عزیزی پس از این دیدار گفت: قبل از این بازی ما یک امتیاز از سایپا جلو بودیم و با این اشتباه دو امتیاز عقب هستیم. سه امتیازمان را از چه کسی بگیریم؟ یک امتیازمان را از چه کسی بگیریم؟

شاگردان عزیزی پس از شکست مقابل سایپا در پایان هفته هجدهم لیگ برتر با 15امتیاز در رده چهاردهم قرار گرفتند. سایپا نیز پس از کسب این پیروزی با17 امتیاز در رده سیزدهم ایستاد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز