خبرگزاری کار ایران

سرمربی تیم ملی هندبال بانوان:

20 اسفند ماه عازم مسابقات قهرمانی آسیا هستیم/ در گروه حریفان سرسختی قرار گرفته‌ایم

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۷۷۵

مسابقات قهرمانی هندبال آسیا در رده بزرگسالان از 23 اسفند ماه در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، مسابقات قهرمانی هندبال آسیا مسابقه‌ای رسمی برای تیم‌های ملی آسیایی در رده بزرگسالان است که در کشورمان، بانوان در چند سال اخیر به این ورزش علاقه خاصی نشان داده‌اند. این مسابقات، افزون بر معرفی قهرمان آسیا، به عنوان یکی از مسابقات انتخابی برای مسابقات جهانی در نظر گرفته می‌شود. این مسابقات از 23 اسفند ماه به میزبانی کره جنوبی آغاز خواهد شد و تیم ملی ایران در قرعه‌کشی انجام شده در گروه A این مسابقات با حریفانی صاحب نام هم گروه شده است. در این خصوص مصاحبه خبرنگار ورزشی ایلنا با مرضیه یوسف، سرمربی تیم ملی هندبال را می‌خوانید.

سرمربی تیم ملی هندبال در خصوص زمان و نحوه اعزام به مسابقات قهرمانی هندبال گفت: مسابقات قهرمانی هندبال آسیا از ۲۳ اسفندماه تا ۲ فروردین ماه سال آینده به میزبانی کره جنوبی برگزار خواهد شد و تیم ملی ایران 20 اسفند ماه عازم این مسابقات خواهد شد.

وی در ادامه افزود: تیم ملی ایران بازی‌های سختی را پیش رو دارد. در این رقابت‌ها در گروه A با کره، چین و مالدیو هم گروه هستیم. کشور کره از صاحبان بنام این ورزش است و کشور چین نیز دارای مقام‌های اولی و دومی در سطح آسیا است.

آمادگی بازیکنان در حد خودمان است نه حریف

یوسف آمادگی بازیکنان را در حد مطلوب دانست و بیان کرد: تیم در سطح آمادگی خوبی قرار دارد که این آمادگی در حد بازیکنان خودمان است نه تیم‌های مقابل. با توجه به این که مسابقات لیگ از شهریور ماه شروع شده و در حال گذر از هفته یازدهم است، بازیکنان از آمادگی مناسبی برخوردار هستند.

سرمربی تیم ملی هندبال در ادامه عنوان کرد: بیشتر بر روی حرکات تاکتیکی و تکنیکی تمرکز کرده‌ایم و تاکنون 9 اردو در 5 روز هفته در 2 نوبت صبح و عصر برگزار شده و بازیکنان مشغول به تمرین بوده‌اند. امیدوارم بتوانیم مزد زحمات­مان را با شایستگی در مسابقات قهرمانی آسیا دریافت کنیم و رنکینگ تیم ملی ایران را در آسیا تغییر و مقام بهتر از ششمی را کسب کنیم.

وی در پایان درباره کنسل شدن اردوی تدارکاتی با آذربایجان یادآور شد: قرار بود در 8 بهمن ماه اردوی با تیم آذربایجان داشته باشیم اما به دلیل تقارن با مراسم سال جدید میلادی این تیم نتوانست در ایران حضور پیدا کنند. به احتمال زیاد 15 بهمن ماه این تیم برای اردوهای تدارکاتی راهی تهران خواهند شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز