خبرگزاری کار ایران

طلایی: سرمایه های کشتی نسبت به گذشته تقویت شده است

asdasd
کد خبر : ۴۵۱۸۶۸

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد معتقد است الان نسبت به گذشته پشتوانه ها و سرمایه های کشتی در اوزان مختلف تقویت شده است.

محمد طلایی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص سطح رقابتهای جام بین المللی تختی افزود: سطح این مسابقات معمولی بود، به هر حال برگزاری این درقابتها به صورت تیمی محاسن و معابی داشت که دست اندرکاران فدراسیون به دنبال رفع معایب آن هستند.

قهرمان کشتی آزاد جهان در خصوص مبارزات حسن یزدانی در وزن 86 کیلوگرم نیز گفت: به هر حال یزدانی به تازگی وارد این وزن شده است و برای قضاوت عملکرد وی کمی باید زمان بگذرد، ورود یزدانی به وزن 86 کیلوگرم میتواند زنگ خطری برای سایر رقبا وی در این وزن باشد.

طلایی در مورد آخرین وضعیت آسیب دیدگی عباس طحان کشتی گیر وزن97 کیلوگرم در جام تختی نیز گفت: وی از ناحیه گونه دچار آسیب دیدگی شدید شده است و به نظر می رسد جام جهانی را از دست بدهد.

سرمربی تیم ملی کشتی آزاد  در مورد اعزام منتخبان آزادکار به جام فرانسه خاطر نشان کرد: حضور در این مسابقات در هاله ای از ابهام قرار دارد و باید منتظر اقدامات اجرایی سفارت فرانسه در این رابطه باشیم.

وی بااشاره به جام یارگین در پایان افزود:برخی از کشتی گیران جوانان درقالب تیم مازندران در این رقابتها حضورپیدا خواهند کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز