خبرگزاری کار ایران

گزینه سرمربیگری تیم ملی، تماشاگر 2 دیدار در خانه والیبال

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۱۸۶

رادوستین استویچف که از گزینه‌های اصلی سرمریبگری تیم ملی والیبال ایران است، امروز تماشاگر دو دیدار در خانه والیبال تهران خواهد بود.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، گزینه بلغارستانی هدایت تیم ملی والیبال ایران ساعت 17 یکشنبه با پرواز اتریشی وارد فرودگاه امام خمینی (ره) شد و دوشنبه، 4 بهمن ماه در فدراسیون والیبال حاضر و از امکانات سالن بدنسازی، تمرینی و خوابگاه تیم‌های ملی والیبال در کمپ تیم‌های ملی بازدید کرد. وی در تمرین تیم والیبال بانک سرمایه حضور یافت و نشستی نیز با دکتر محمدرضا داورزنی رئیس و محمود افشاردوست دبیرکل فدراسیون والیبال داشت.

این مربی عصر روز دوشنبه برای آشنایی بیشتر با ظرفیت والیبال ایران از دو باشگاه سایپا و پیکان تهران نیز بازدید کرد که در این برنامه ها محمود افشاردوست، دبیرکل فدراسیون والیبال و امیر خوش خبر سرپرست تیم ملی نیز استویچف را همراهی کردند و با محمود شیعی مدیرعامل باشگاه ایران خودرو، پیمان اکبری سرمربی پیکان تهران، مسعود آرمات سرمربی سایپا و مسئولین باشگاه نارنجی پوشان گفت‌وگو کرد.

رادوستین استویچف عصر روز سه شنبه نیز در تمرین تیم ملی والیبال نوجوانان که اردوی هفتم خود را از 25 دی‌ماه آغاز کرده‌اند، حضور یافت تا از نزدیک نظاره‌گر تمرینات این تیم با هدایت محمد وکیلی باشد.

وی بامداد امروز نشست دیگری با محمدرضا داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال و دیگر مسئولین این فدراسیون خواهد داشت تا ضمن آشنایی بیشتر با ظرفیت واقعی والیبال ایران درباره اهداف فدراسیون والیبال در چهار سال آینده، بررسی راهکارهای رسیدن به این اهداف و برنامه‌هایش در صورت پذیرش مسئولیت تیم ملی والیبال ایران گفت وگو کند.

هفته بیستم مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های مردان ایران جام «شهدای منا» امروز با شش دیدار در شهرهای تهران (دو مسابقه)، گنبد، اردکان، ارومیه و آمل پیگیری می‌شود. استویچف نیز تماشاگر دو دیدار خانه والیبال تهران در این هفته خواهد بود.

2 نشست با مسئولین فدراسیون والیبال، بازدید از کمپ تیم‌های ملی، حضور در باشگاه‌های پیکان و سایپا، حضور در تمرین تیم ملی نوجوانان و بانک سرمایه، حضور در خانه والیبال و تماشای 2 دیدار هفته بیستم لیگ برتر والیبال از جمله برنامه‌های استویچف در مدت اقامت در تهران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز