خبرگزاری کار ایران

قهرمانان المپیک برای ذوب آهن به میدان می‌روند

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۳۳۲

با مشخص شدن نفرات تیم ها در هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری باشگاه های کشور، کیانوش رستمی و سهراب مرادی، عنوان داران المپیک برای تیم ذوب آهن به روی تخته می روند.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ فینال لیگ جوانان با حضور 4 تیم و هفته چهارم لیگ برتر وزنه برداری بزرگسالان باشگاه های کشور با 6 تیم(ذوب آهن اصفهان، شرکت ملی حفاری اهواز، مناطق نفت خیز جنوب خوزستان، نیروی هوایی همدان، نیروی زمینی ارتش، رعد پدافند) از صبح امروز(چهارشنبه6 بهمن ماه) به میزبانی باشگاه نیروی زمینی ارتش در شهرک شهید فلاحی آغاز شده است.

برهمین اساس؛ کیانوش رستمی و سهراب مرادی دارندگان مدال طلای بازی های المپیک 2016 ریو بعد از ظهر فردا(پنجشنبه 7 بهمن ماه) برای باشگاه ذوب آهن اصفهان روی تخته می روند.

همچنین، طبق برنامه ریزی سازمان لیگ برتر وزنه برداری، رقابت های بزرگسالان و جوانان همزمان برگزار می شود که امروز چهارشنبه(6بهمن) دسته 56 کیلوگرم هم اکنون پایان پذیرفت. دسته 62 کیلوگرم ساعت 14 انجام می شود. دسته 69 کیلوگرم از ساعت 15:30 آغاز می گردد و در نهایت وزن 77 کیلوگرم راس ساعت 17:30 برگزار می شود.

گفتنی است؛ رقابت های فردا(پنجشنبه 7 بهمن ماه) از ساعت 13:30 با پیکارهای دسته 85 کیلوگرم استارت می خورد و سپس در ساعت 15 دسته 94 کیلوگرم روی تخته می روند. 

لازم به ذکر است؛ دسته 105 در ساعت 17 و سرانجام وزنه برداران به اضافه 105 کیلوگرم راس ساعت 19 با یکدیگر به رقابت می پردازند و نتیجه هفته چهارم و قهرمان این فصل لیگ جوانان مشخص می شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز