خبرگزاری کار ایران

شهادت آتش‌نشانان را تسلیت می‌گویم

علیرضا جهانبخش: گوچی می‌تواند آقای‌گل هلند شود

جهانبخش و گوچی پسران شایسته ایران در لیگ هلند هستند. دو ستاره‌ای که در سرزمین لاله‌های نارنجی خوش می‌درخشند.

جهانبخش و گوچی پسران شایسته ایران در لیگ هلند هستند. دو ستاره‌ای که در سرزمین لاله‌های نارنجی خوش می‌درخشند و پرچم ایران را بالا نگه داشته‌اند. در هفته‌ای که گذشت، پرچم ایران در هلند بالاتر از همیشه بود. دو گل جهانبخش به همراه هت تریک گوچی سبب شد تا لیگ هلند تحت تاثیر درخشش این دو ستاره ایرانی باشد و در گفتگویی با ایران ورزشی در خصوص شرایط اخیر خود به صحبت پرداخت.

بعد از گل فوق‌العاده‌ای که در روز دبل کردنت به ثمر رساندی، خیلی از رسانه‌های مطرح اروپایی گل تو را پلی استیشنی توصیف کردند و گفتند که قواعد فیزیکی را بر هم زدی؟

 گل قشنگی زدم اما فکر می‌کنم برای بار سوم بود که از این جور گل‌ها می‌زدم. در این یکی دوسال چند بار دیگر هم از این گل‌ها به ثمر رسانده بودم اما این گل متفاوت بود. خیلی روی این گونه حرکات تمرین می‌کنم و سعی می‌کنم که با این گونه حرکات فرصت شوتزنی از راه دور برای خودم مهیا کنم.

روی گل دوم هم هنگام پنالتی یک توپ دیگر به زمین آمد؟

 بله اما گلم سالم بود و وقتی ضربه را زدم توپ دیگر به زمین آمد. اگر گل نمی‌شد یک بار دیگر پنالتی تکرار می‌شد اما خدا را شکر این اتفاق رخ نداد.

پس از پایان بازی هم متوجه شدیم که بازیکنان و دروازه‌بان تیم حریف به خاطر گل‌هایی که زده بودی به تو تبریک گفتند؟

 بله. بعد از اتمام مسابقه دروازه‌بان و چند بازیکن تیم حریف به خاطر گل‌هایی که زدم بخصوص آن شوت از راه دور به من تبریک گفتند و همچنین بابت عملکرد خوبی که داشتم خسته نباشید گفتند.

رضا قوچان نژاد این روزها خوش می‌درخشد و با هت تریک در برابر پی اس وی، به صدر جدول گلزنان رفت؟

 خدا را شکر می‌کنم. خیلی برای رضا خوشحالم. من و رضا نماینده‌های ایران در لیگ هلند هستیم و موفقیت هر کدام از ما موفقیت ایران است. رضا شرایط فوق‌العاده‌ای دارد و در اوج آمادگی به سر می‌برد. آنها تیم خوبی هم در هیرنفین دارند. امیدوارم بتواند به همین روند فوق‌العاده‌اش ادامه دهد.

به نظرت رضا شانسی برای آقای گلی در پایان فصل هم دارد؟

  مهاجم‌های بسیار خوبی در لیگ هلند بازی می‌کنند اما چرا که نه. قطعا رضا می‌تواند در پایان فصل آقای گل لیگ شود. امیدوارم او همین روند خودش را حفظ کند.

امروز هم درجام حذفی مقابل هم بازی دارید. درباره این مسابقه صحبت کن؟

 بازی چهارشنبه خیلی مهم است. همانطور که گفتم هیرنفین تیم بسیار خوبی است اما ما هم شرایط خوبی داریم. باید از امتیاز میزبانی استفاده کنیم. قطعا بازی جذابی خواهد بود و ما باید با استفاده از شرایط میزبانی نتیجه لازم را بگیریم و به مرحله بعد صعود کنیم.

حادثه غمبار ساختمان پلاسکو و شهادت آتش‌نشانان کشورمان را حتما شنیده‌ای...

 بله، متاسفانه من از طریق اخبار و اینترنت متوجه شدم و ابتدا فکر نمی‌کردم چندان حاد باشد اما کمی بعد فهمیدم که چه فاجعه‌ای رخ داده است. خیلی متاسف و شوکه شدم. تعدادی از هموطنانمان را از دست دادیم. آتش نشان‌هایی که برای جان مردم کشورشان جان خودشان را به خطر انداختند و در نهایت شهید شدند. امیدوارم خداوند به خانواده‌های داغدار صبر دهد و ما را هم در غم خودشان شریک بدانند. شهادت دردناک چند تن از آتش نشانان نازنین میهنم را تسلیت می‌گویم. ان‌شاءا... که خداوند به بازماندگان این عزیزان صبر دهد.

کد خبر : ۴۵۲۳۶۶