خبرگزاری کار ایران

دیدار مرادی از تمرینات تیم ملی وزنه برداری کوبا

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۵۲۳

رییس فدراسیون وزنه برداری ایران در سفر خود به پان امریکن از تمرینات تیم ملی وزنه برداری دیدن کرد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ رییس فدراسیون وزنه برداری در سفری چند روزه خود به پان امریکن با توقفی کوتاه در شهر هاوانای کوبا ضمن دیدار با رییس فدراسیون وزنه برداری و ورزش این کشور و امضای تفاهمنامه همکاری مشترک، از تمرینات تیم ملی وزنه برداری کوبا بازدید بعمل آورد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون وزنه برداری؛ علی مرادی، رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در سفر چندروزه خود به پان امریکن داشت با دعوت خورخه لوئیز بارسلان رییس پان امریکن صورت گرفت، در توقف کوتاهی که در هاوانای کوبا داشت، ضمن دیدار با رییس فدراسیون وزنه برداری کوبا و عقد تفاهم همکاری مشترک با این کشور، از تمرینات تیم ملی وزنه برداری کوبا نیز بازدید بعمل آورد.

همچنین در این دیدار که در محل سفارت ایران صورت پذیرفت، دو طرف درخصوص آخرین وضعیت رشته وزنه برداری، نحوه همکاری های آتی دو فدراسیون، شرکت متقابل در رویدادهای ورزشی دو و چند جانبه و تبادل مربی و برگزاری اردوهای مشترک بحث و تبادل نظر نمودند.

رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان ضمن استقبال از دعوت همتای کوبایی برای شرکت ایران در مسابقات بین المللی وزنه برداری جام یادبود «مانوئل سوارز» در کوبا در فروردین ماه سال 1396 و دعوت متقابل از کوبا برای شرکت در مسابقات بین المللی جام فجر در اسفند ماه سالجاری، بر سابقه درخشان هاوانا در این رشته ورزشی تاکید و از آمادگی فدراسیون وزنه برداری ایران برای کمک به ارتقاء ورزش وزنه برداری کوبا خبرداد. رییس فدراسیون وزنه برداری ایران همچنین از اردوی تیم ملی بزرگسالان کوبا که خود را برای تورنمنت بین المللی سوارز در هاوانا آماده می کند، با مربیان و ورزشکاران حاضر در این اردو دیدار و گفت و گو کرد.

رییس فدراسیون وزنه برداری کشورمان در ادامه این سفر، هاوانا را به مقصد سانتادومینیگو، پایتخت کشور دومنیکن برای رایزنی و گفت و گو با ویلیام اوسوناف رییس کنفدراسیون جهانی وزنه برداری از جمهوری دومنیکن و شرکت در نشستی با حضور روسای فدراسیون های وزنه برداری دیگر کشورها و مناطق جغرافیایی ترک کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز