خبرگزاری کار ایران

به میزبانی هیات تهران؛

نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز جام رسانه‌ها برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۵۲

نخستین دوره مسابقات تنیس روی میز جام رسانه‌ها به میزبانی هیات تهران برگزار شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط عمومی هیات تنیس روی میز استان تهران، در این رقابت‌ها که در خانه تنیس روی میز استان تهران برگزار شد، خبرنگارانی از رسانه‌های مختلف مکتوب، شنیداری و دیداری حضور داشتند و در دور مقدماتی و حذفی به مصاف هم رفتند که در پایان فرج‌الله محمدپور از صداوسیما در رده نخست ایستاد.

همچنین مصطفی معدنی با شکست در دیدار فینال به عنوان دومی بسنده کرد. در دیدار رده‌‌بندی هم پدرام صادقی موفق شد مهدی شمشیری را شکست دهد تا به عنوان سومی این رقابت‌ها برسد.

در ابتدای رقابت‌ها حمیدرضا صابری، رئیس هیات تنیس روی میز استان تهران ضمن خوش آمدگویی به اصحاب رسانه اظهار داشت: برای ما افتخار بزرگی بود که میزبان شما خبرنگاران در نخستین دوره جام رسانه‌ها بودیم و تلاش می‌کنیم این مسابقات به صورت فصلی برگزار شود.

وی ادامه داد: تلاش ما این است که تعامل و ارتباط خوبی بین هیات تنیس روی میز تهران و اصحاب رسانه وجود داشته باشد و بتوانیم این رشته را در جامعه بهتر بشناسانیم و برای این کار به کمک رسانه‌ها نیاز داریم.

در پایان به نفرات برتر جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز