خبرگزاری کار ایران

کاظمی: برای برد آمده بودیم

asdasd
کد خبر : ۴۵۲۷۷۵

دیدار تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی در هفته‌ی نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت و فرهاد کاظمی در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی حاضر شد.

به گزارش ایلنا، دیدار تیم‌های تراکتورسازی و ماشین‌سازی در هفته‌ی نوزدهم رقابت‌های لیگ برتر با تساوی بدون گل خاتمه یافت و مربیان دو تیم در کنفرانس مطبوعاتی پایان بازی حاضر شدند و به سوالات خبرنگاران پاسخ دادند.

فرهاد کاظمی پس از تساوی بدون گل در دربی تبریز گفت: از عملکرد بازیکنانم راضی‌ام، اما باید استرس از ما دور شود.امیدوارم تراکتورسازی در ادامه، بازی‌هایش را با موافقت پشت سر بگذارد. هر چقدر این تیم خوب نتیجه بگیرد، ما هم خوشحال می‌شویم و امیدواریم بتواند به قهرمانی برسد.

کاظمی مدعی شد که تیمش برای برد پای به این دیدار گذاشته بود: مگر تیمی که برای یک امتیاز بیاید، با سه مهاجم بازی می‌کند؟ چند بار دروازه‌ تراکتورسازی را تهدید کردیم. اگر تراکتورسازی پنج، شش بار بار دروازه ما را تهدید کرد، ما هم چند بار دروازه این تیم را با خطر جدی روبه‌رو کردیم.

کاظمی در مورد عملکرد داور گفت: قبول دارم که داور پنالتی تراکتورسازی را به حق گرفته است و اعتراضی ندارم.

وی در مورد امین حاج‌محمدی گفت: او هم خوب بازی کرد. چند ماه از فوتبال دور بوده و بازی خوب امروزش قابل تقدیر است. او تکه گم شده پازل تاکتیکی ما بود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز