خبرگزاری کار ایران

لیگ برتر تیراندازی آقایان به ایستگاه پایانی رسید

لیگ برتر تیراندازی آقایان با قهرمانی نیروی زمینی و شرکت ملی حفاری ایران به پایان رسید.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون تیراندازی، آخرین هفته از دهمین دوره مسابقات لیگ برتر تیراندازی آقایان به یاد بزرگداشت شهدای آتش نشان ساختمان پلاسکو و به میزبانی پاس ناجا  با حضور تیم‌های مدعی در حالی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد که نیروی زمینی ارتش در رشته تفنگ بادی به قهرمانی رسید ضمن اینکه پاس ناجا و مقاومت نیز به ترتیب در مکان‌های ‌دوم و سوم قرار گرفتند.

در این میان، در رشته تپانچه بادی نیز شرکت ملی حفاری ایران به عنوان قهرمان شناخته شد و نیروی زمینی ارتش و مقاومت در جایگاه‌های دوم و سوم به کار خود پایان دادند.

گزارش هفته پایانی لیگ برتر تیراندازی مردان:

هفته پایانی لیگ برتر تیراندازی مردان امروز در دو رشته تفنگ و تپانچه بادی با پیروزی مقاومت و شرکت ملی حفاری ایران بر تیم‌های هیات کرمان و هیئت سمنان به اتمام رسید.

در رده بندی رشته تفنگ بادی با برگزاری فینال، مجتبی قاسم آبادی از تیم مقاومت در مکان اول، هادی غره باقی از مقاومت در مکان دوم و سهند رایانی از هیات کرمان در مکان سوم ایستادند.

در رده بندی رشته تپانچه بادی نیز، سید مهدی موسوی از مقاومت در جایگاه اول، ابراهیم رحیمی سنگری از شرکت ملی حفاری ایران در جایگاه دوم و مهدی پور صالحی از هیات کرمان در جایگاه سوم قرار گرفتند.

دهمین دوره لیگ برتر تیراندازی مردان از ابتدای شهریور ماه با ۲۱۰ ورزشکار آغاز و روز گذشته ۸ بهمن ماه به پایان رسید.

کد خبر : ۴۵۲۸۴۶