خبرگزاری کار ایران

علاقه مندی نپال برای همکاری با تیم ملی والیبال ایران

رییس فدراسیون والیبال نپال از علاقمندی خود برای استفاده بیشتر از تجارب ایران در زمینه والیبال خبر داد.

به گزارش ایلنا و به نقل از فدراسیون والیبال، رقابت‌های انتخابی زنان جهان در منطقه آسیای مرکزی از روز جمعه با دیدار نپال و مالدیو میزبان این رقابت‌ها آغاز شده است.

رئیس فدراسیون والیبال نپال در آستانه آغاز این رقابت‌ها گفت: تیم زنان نپال برای حضور شایسته در این رقابت‌ها تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند.

رانجا سارما در ادامه تصریح کرد: والیبال ایران یکی از قدرت‌های جهان است و من نیز شناخت خوبی از والیبال ایران دارم؛ تنها نگرانی نپال نیز مسابقه با تیم بانوان ایران است که می‌تواند قهرمان این رقابت‌ها شود.

رئیس فدراسیون والیبال نپال با اشاره به پیشرفت این رشته ورزشی ایران در سال‌های اخیر گفت: علاقمند به استفاه از تجارب ایران در این زمینه هستیم و در آینده از تیم‌های ایرانی نیز برای حضور در نپال دعوت می‌کنم. دیدار با تیم‌های ایرانی می‌تواند تجارب خوبی برای والیبال ایران داشته باشد.

وی تاکید کرد: نتیجه دیدار ایران و نپال زیاد برایم مهم نیست، مهم رابطه‌ای هست که بعدها می‌توانیم با ایران برقرار کنیم و تشکر از دکتر داورزنی، رئیس فدراسیون والیبال ایران نیز برای کمک به والیبال نپال با اعزام مربیان به کشورم تشکر می‌کنم.

تیم ملی والیبال بانوان ایران امروز در نخستین مسابقه خود به مصاف نپال می‌رود و روز یکشنبه نیز با مالدیو میزبان این رقابت‌ها مسابقه خواهد داد.

کد خبر : ۴۵۲۸۷۴